Druga je generacija samo potvrdila Toyotin ozbiljan pristup gdje je kupcima, osim poznate kvalitete, ponuđen i iskoristiv, rekli bi, inteligentan koncept uređenja unutrašnjosti.
To je vidljivo već samim ulaskom u kabinu. Brojni pretinci raspoređeni su na svim iskoristivim dijelovima interijera, a posebice zgodnim učinio nam se pretinac smješten ispred upravljača. Vrlo praktično rješenje, dobiveno jednostavnim pomicanjem instrumenata na sredinu kokpita.
Pročitajte i ovo
TEST
Toyota Yaris – osvježeni izgled i novi motor za gradskog profesionalca
Vozili smo
Toyota Yaris – dobra hibridna priča dobiva nastavak
Iako je manji od konkurencije, a u ovoj je klasi gužva prilično velika, Yaris je jednako prostran kao i ti veći igrači. Dakle, višak centimetara nije uvijek nužan za komfornu kabinu. Ok, kabina je Yarisova velika prednost, a kakav je Yaris u vožnji? Jednako dobar. Moramo priznati kako smo kod testiranog modela, opremljenog trocilindarskim benzinskim agregatom, očekivali ispod prosječne rezultate, no pogriješili smo. Nevjerojatno koliko je trocilindraš, isti onaj koji se ugrađuje i u Aygo, zabavan i potentan. Pomisliti ćete kako je zvuk naporan, no upravo suprotno – mali Yaris podsjeća na bokser motore Subarua. I to samo kada je pod pritiskom jer je u praznom hodu praktički nečujan.
Jasno, sa 69 konja, performanse nisu zavidne, ali su za gradski model sasvim zadovoljavajuće. Uz malu potrošnju – svega 6 litara. Jedina ozbiljnija zamjerka kod Yarisa tiče se mekanog ovjesa i tipičnog ljuljanja pri naglijim promjenama smjera no ovaj auto niti ne izgleda kao agresivac za jurnjavu. Yaris je sladak i točka.
A takva mu je i cijena – 81.500 kuna. Riječ je o opremi Energy koja uključuje klimu, prozore na struju, radio i druge zgodne detalje. Slično su opremljeni i veći Toyotini modeli s oznakom Energy – Auris i Verso, koje možete nabaviti po cijeni od 99.900, odnosno 151 tisuću kuna. Korektna ponuda.
Emisiju Automotiv pogledajte nedjeljom ujutro na Novoj TV.