Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Yaris oduševljava

Višak centimetara nije uvijek nužan

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Možda i najveći prodor japanskog automobilskog diva na tržišta Europe, dogodio se s gradskim mališanom Yarisom.

Druga je generacija samo potvrdila Toyotin ozbiljan pristup gdje je kupcima, osim poznate kvalitete, ponuđen i iskoristiv, rekli bi, inteligentan koncept uređenja unutrašnjosti.
To je vidljivo već samim ulaskom u kabinu. Brojni pretinci raspoređeni su na svim iskoristivim dijelovima interijera, a posebice zgodnim učinio nam se pretinac smješten ispred upravljača. Vrlo praktično rješenje, dobiveno jednostavnim pomicanjem instrumenata na sredinu kokpita.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna TEST Toyota Yaris – osvježeni izgled i novi motor za gradskog profesionalca Slika nije dostupna Vozili smo Toyota Yaris – dobra hibridna priča dobiva nastavak

Iako je manji od konkurencije, a u ovoj je klasi gužva prilično velika, Yaris je jednako prostran kao i ti veći igrači. Dakle, višak centimetara nije uvijek nužan za komfornu kabinu. Ok, kabina je Yarisova velika prednost, a kakav je Yaris u vožnji? Jednako dobar. Moramo priznati kako smo kod testiranog modela, opremljenog trocilindarskim benzinskim agregatom, očekivali ispod prosječne rezultate, no pogriješili smo. Nevjerojatno koliko je trocilindraš, isti onaj koji se ugrađuje i u Aygo, zabavan i potentan. Pomisliti ćete kako je zvuk naporan, no upravo suprotno – mali Yaris podsjeća na bokser motore Subarua. I to samo kada je pod pritiskom jer je u praznom hodu praktički nečujan.

Jasno, sa 69 konja, performanse nisu zavidne, ali su za gradski model sasvim zadovoljavajuće. Uz malu potrošnju – svega 6 litara. Jedina ozbiljnija zamjerka kod Yarisa tiče se mekanog ovjesa i tipičnog ljuljanja pri naglijim promjenama smjera no ovaj auto niti ne izgleda kao agresivac za jurnjavu. Yaris je sladak i točka.

A takva mu je i cijena – 81.500 kuna. Riječ je o opremi Energy koja uključuje klimu, prozore na struju, radio i druge zgodne detalje. Slično su opremljeni i veći Toyotini modeli s oznakom Energy – Auris i Verso, koje možete nabaviti po cijeni od 99.900, odnosno 151 tisuću kuna. Korektna ponuda.

Emisiju Automotiv pogledajte nedjeljom ujutro na Novoj TV.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene