Audi je najavio plan prema kojem namjerava započeti koristiti tzv. virtualnu stvarnost putem koje bi kupcima na vrlo realističan način prilikom odabira i kupnje automobila predstavio mogućnosti izbora i personalizacije svog novog limenog ljubimca.


 

Ovaj program pod nazivom "Audi VR iskustvo" (Audi Virtual Reality Experience) će dakle omogućiti potencijalnim kupcima da svaki model iz audijeve ponude u potpunosti prilagode svojem ukusu izborom različitih kombinacija opreme, presvlaka, boja, naplataka i sl. te da odmah sami vide kako bi njihov izbor u konačnici izgledao iznutra i dakako izvana.

Vezani članci Instagram vs stvarnost Njihova glupost savija vrijeme i prostor, pogledajte objave kojima su se obrukali na internetu Zavodnice s interneta Zavodnice s interneta pokazale kako zapravo izgledaju, pa su ih ljudi prozvali varalicama

Također, uz pomoć slušalica kupcima će biti moguće dočarati zvuk motora, vratiju koja se zatvaraju, raznih zvučnih signala infotainment sustava i sl. pa čak i zvuk audio sustava samog automobila.

Ovaj će program započeti u drugoj polovici ove godine i prvenstveno će biti namijenjen onim tržištima na kojima Audi trenutno bilježi "dinamični rast".

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.