Audi je najavio plan prema kojem namjerava započeti koristiti tzv. virtualnu stvarnost putem koje bi kupcima na vrlo realističan način prilikom odabira i kupnje automobila predstavio mogućnosti izbora i personalizacije svog novog limenog ljubimca.


 

Ovaj program pod nazivom "Audi VR iskustvo" (Audi Virtual Reality Experience) će dakle omogućiti potencijalnim kupcima da svaki model iz audijeve ponude u potpunosti prilagode svojem ukusu izborom različitih kombinacija opreme, presvlaka, boja, naplataka i sl. te da odmah sami vide kako bi njihov izbor u konačnici izgledao iznutra i dakako izvana.

Vezani članci Zavodnice s interneta Zavodnice s interneta pokazale kako zapravo izgledaju, pa su ih ljudi prozvali varalicama Instagram i stvarnost Video razjario mnoge: ''Ovo je zastrašujuće jer se mlade djevojke uspoređuju s njima i izgladnjuju''

Također, uz pomoć slušalica kupcima će biti moguće dočarati zvuk motora, vratiju koja se zatvaraju, raznih zvučnih signala infotainment sustava i sl. pa čak i zvuk audio sustava samog automobila.

Ovaj će program započeti u drugoj polovici ove godine i prvenstveno će biti namijenjen onim tržištima na kojima Audi trenutno bilježi "dinamični rast".

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.