Osim izgleda, koji je bio jak prodajni adut trojke, popularnost joj je donijela i iz neovisnih izvora potvrđena pouzdanost. Stoga su se pri konstrukciji nove Mazde 3 držali prokušanog recepta dakle evolucija već poznatog i potvrđenog. I u Sport, i u testiranoj Sedan verziji, vanjski izgled trojke ostao je vjeran prethodnici. Karoserija je dobila na agresivnosti ugradnjom novih svjetlosnih sklopova i zahvatima na samom limu. Klasično limuzinsko odijelo trojci dobro stoji, i dizajneri mogu biti zadovoljni obavljenim poslom. Dok su promjene vanjštine više manje blage, i srodnost dvije generacije trojke vidi se iz svakog kuta, unutrašnjost je bitno izmijenjena. Nabolje ili nagore stvar je ukusa, ali se primjećuje napredak u kvaliteti materijala, a i završna obrada je na višoj razini.
Pročitajte i ovo
TEST RABLJENOG
Maraton test 100.000 km u Mazdi 3
Odaberi Mazdu za Andreu Andrassy
Lakša od prve generacije
Mazda 3 je najveći predstavnik kompaktne klase, pa su Japanci upotrebom lakših materijala pokušali zadržati masu u prihvatljivim okvirima. U tome su i uspjeli, pa je sada 15-ak kilograma lakša od prve generacije. Sa skoro 1.250 kg 1.6 litreni benzinac i njegovih 105 konja solidno se nose, ali od njega ne možete očekivati čuda. Jurnjava je, što se tiče kvalitete ovjesa i samog osjećaja za upravljačem moguća, ali vas nedostatak snage ograničava na smireniju vožnju.
Opremljenost i kvaliteta nove Mazde 3 opravdavaju pomalo, na prvi pogled, povisoku cijenu. Ona s TX paketom opreme i metalik bojom iznosi 158.000 kuna. Prilična svota novaca, ali zauzvrat dobivate stvarno puno. Odnos uloženo - dobiveno trebao bi i u ovom novom izdanju potvrditi trojci status Mazdinog bestselera, u što ne treba sumnjati.
Emisiju Automotiv možete gledati nedjeljom u jutarnjem terminu na programu Nove TV.