U svojoj trećoj generaciji, Fabia ne donosi iznenađenja već nastavlja sigurnim putem svojih uspješnih prethodnica. Testirali smo izvedbu iz sredine ponude, pokretanu 90 KS snažnim benzinskim motorom.


 

Od siječnja prisutna na našem tržištu, treća generacija Škode Fabie vjerojatno neće imati težak put pred sobom. Naime, put koji su utrle dvije prethodnice gotovo da unaprijed osigurava uspjeh. No ipak, Škoda ništa nije željela prepustiti slučaju. Nova je Fabia stoga vrlo kompletan, privlačan i dobro opremljen automobil štedljive motorizacije koji svojom cijenom ozbiljno konkurira drugim (katkada i popularnijim) mališanima iz ovog segmenta.

Vezani članci Slika nije dostupna [TEST] Škoda Superb 2.0 TDI Style Slika nije dostupna [TEST] Škoda Rapid 1.2 TSI Ambition

Nova Fabia nudi se u karoserijskoj izvedbi s petorim vratima te kao karavan. Fabia hatchback je dostupna uz tri paketa opreme (Active, Ambition i Style) te s benzinskim motorima 1.0 TSI (60 i 75 KS) i 1.2 TSI (90 i 110 KS). Dieselsku ponudu, dostupnu od drugog paketa opreme, predstavlja motor 1.4 TDI u izvedbama snage od 90 i 105 KS.

Spomenimo i kako je nova Škoda Fabia dostupna uz ručne 5 i 6-stupanjske mjenjače te 7-stupanjski DSG isporučiv uz motore 1.2 TSI (110 KS) te 1.4 TDI (90 KS). Cijene kreću od 79.898 Kn koliko je potrebno izdvojiti za 60 KS snažnu Fabiu 1.0 Active, početni dieselski model 1.4 TDI (90 KS) Ambition stoji 122.254 Kn, dok je za trenutno najskuplju Fabiu hatchback dostupnu na našem tržištu, model 1.4 TDI (90 KS) DSG7 Style potrebno izdvojiti 143.722 Kn...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.