Nova generacija opelove Astre nastavlja putem modernog dizajna i vrhunske opremljenosti, kojeg je postavila prethodna edicija. Testirali smo 136 KS snažnu dieselsku izvedbu s vrha ponude.


 

Nije posebno neobično da je Opel bučno najavljivao novu Astru. Riječ je o jednom od ključnih automobila u portfelju tvrtke iz Rüsselsheima i modelu koji se na praktički svim tržištima nalazi u samom vrhu segmenta. Nova Astra, koja je svjetsku premijeru imala na ovogodišnjem salonu automobila u Frankfurtu, sljednica je 79 godina duge tradicije kompaktnih modela i predstavlja drugi najprodavaniji automobil u Europi. U Hrvatskoj, pak, opelova Astra od 1996. godine drži uvjerljivo prvo mjesto sa 66.300 prodanih primjeraka.

Vezani članci Slika nije dostupna [VOZILI SMO] Opel Mokka 1.6 i Insignia 2.0 CDTI Slika nije dostupna [TEST] Opel Corsa 1.4 Turbo Colour Edition

Na hrvatskom se tržištu nudi ukupno 12 izvedbi Astre K koja je, trenutno, dostupna isključivo u izvedbi s petorim vratima, dok karavan kod nas dolazi u prvom kvartalu sljedeće godine. Navedene su izvedbe dostupne uz četiri paketa opreme (Selection, Enjoy, Dynamic i Innovation) te uz četiri benzinska i tri dieselska motora. Konkretnije, riječ je o 1-litrenom "benzincu" koji razvija 106 KS te tri izvedbe 1,4-litrenog motora sa snagom od 101, 125 i 150 KS.

Dieselsku ponudu predstavljaju motori obujma od 1,6 litara i snage od 95, 110 i 136 KS. Trenutno su uz sve osim jedne izvedbe dostupni ručni mjenjači, s pet ili šest stupnjeva prijenosa, dok je najsnažniji CDTi moguće naručiti i uz automatski mjenjač sa 6 stupnjeva. Cijene nove Opel Astre kreću od 122.299 kn koliko je potrebno izdvojiti za početni model, 1.4 (101 KS) Selection, do 171.585 kn koliko stoji Astra 1.6 CDTi (136 KS, Autom.) Innovation. Dakle, testirani je automobil pripadao samom vrhu trenutne palete...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.