S najvećim modelom odnedavno samostalne luksuzne marke, Citroën demonstrira svoju tehničku, ali i dizajnersku moć u obliku velike obiteljsko-poslovne limuzine. Testirali smo najluksuzniju dieselsku izvedbu u paleti ovog automobila .


 

Ulazak u birano društvo premium segmenta ostaje mnogim proizvođačima tek neostvarena ambicija, a nemogućnost da tržištu ponude relevantan proizvod dostojan viših klasa najčešće se kompenzira posebnim paketima opreme ili ponekim luksuznijim detaljem na karoseriji ili interijeru. Međutim, Citroënu takva polovična rješenja nisu bila po volji pa je umjesto njih osmislio posve novu, DS liniju automobila, a 2011. godine predstavljanjem najvećeg modela, DS5 zapravo je poslao poruku da mu je premium segment itekako zanimljiv.

Sada, četiri godine kasnije i nakon više od 50 tisuća narudžbi za najveći model obitelji DS, možemo reći da je Citroën uspio u svojoj namjeri, približiti se, ali i biti dijelom premium segmenta. A upravo iz toga razloga, novom (re)organizacijom marka DS postala je zaseban i potpuno ravnopravan član svoje Grupacije, uz Peugeot i Citroën.

Na hrvatskom se tržištu nudi 12 verzija modela DS5. Riječ je o automobilu dostupnom uz pakete opreme Chic, So Chic i Sport Chic te pokretanom motorima THP sa 156 i 200 KS te dieselskim sa 120, 160 i 180 KS koliko je imao testirani DS5 BlueHDi. Recimo i kako cijene kreću od 227.113 do 336.122 Kn. Poseban dio ponude predstavlja hibridni model DS5 Hybrid4 Sport Chic vrijedan 341.169 Kn.

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.