Ako ste mislili da ste cool ludujući na Ultri, vozeći Jet Ski ili jašući devu na odmoru u Tunisu, pogledajte čime se zabavljaju zaposlenici Mercedesa, pa razmislite još jednom


Jürgen Eberle je Mercedesov inženjer koji radi u razvojnom odjelu E-klase, no mi smo mu nadjenuli titulu menadžera dobre zabave i ludih projekata jer ono što je uspio proizvesti, uistinu je nesvakidašnja pojava. Punih šest mjeseci radio je na projektu pretvaranja All-Terrain izvedbe nove E-klase u cestovni Bigfoot, koji se svojim izgledom i offroad sposobnostima pridružio suludim G500 4x4² i AMG G63 6x6.

Vezani članci Slika nije dostupna Imperija uzvraća udarac – detaljni popis Mercedes-Benz modela do 2020. godine Slika nije dostupna Lude sedamdesete uživo – kako je izgledao tuning kad je vaš tata bio u pubertetu

Ispod sive matirane karoserije postavljeni su dijelovi ovjesa 4x4² verzije G-klase, GLC-a i obične E-klase, čime je serijska udaljenost od tla od 16 cm gotovo utrostručena i sada iznosi punih 40 cm, što ovaj automobil čini gotovo nezaustavljivim. U prijevodu, ako ispred sebe ugledate srušeno stablo ili kamenje veličine nogometne lopte, slobodno nastavite voziti.

Da ne bi sve ostalo samo na izgledu i ovjesu u All-Terrain 4x4² ugrađen je 3,0-litreni V6 snage 333 konja od kojih svaka odlazi na sve kotače, što je dovoljno za uspješno izvođenje zahtjevnih aktivnost izvan asfalta. Naravno, budući da se ovdje radi o luksuznom automobilu, radikalne preinake nisu narušile očekivanu razinu udobnosti, stoga pri jurnjavi preko pustinjskih dina putnici će i dalje moći koristiti hlađenje sjedala, uživati u profinjenom audio sustavu i namještati ambijentalnu rasvjetu.

Za kraj valja istaknuti da Nijemci u početku nisu namjeravali staviti E-klasu All-Terrain 4x4² u prodaju, no zainteresiranost određenih tržišta toliko je jaka, da će možda popustiti i napraviti malu, limitiranu seriju. Kupci će morati biti brzi na provlačenju kartica…