Pročitajte i ovo
RENAULT HRVATSKA
Izložba u Rimu "Hrvatska kakva se rijetko viđa"
Vodio i Nissan
Dao ostavku iz zatvora: Carlos Ghosn više nije na čelu francuskog Renaulta
Usprkos činjenici što će se ta dva modela prodavati u istom segmentu te biti slične cijene navodno jedan drugome neće biti izravna konkurencija. Naime, "reinterpretirani Renault 5" će se od Clia osjetno razlikovati prvenstveno dizajnom, ali i s tehničke strane. Naime, ovaj novi model će se temeljiti na "jeftinijem podvozju", bit će jedinstvenog dizajna koji će podsjećati na original, ali s modernim doradama te će imati vrlo kratke prevjese.
Konkretnije, novitet bi se trebao temeljiti na A-entry platformi namijenjenoj za slabije motore. Jeftiniji proces izrade će osloboditi sredstva za high-tech interijer u kojem bi ulogu konvencionalnih instrumenata i prekidača u potpunosti trebali preuzeti LCD zasloni većih dimenzija.
Masa ovog automobila bi se trebala kretati ispod 850 kg, a osnovu motorizacije će činiti 1,0-litreni 3-cilindrični motor s vrlo nisko emisijom ugljičnog dioksida U planu je navodno i plug-in hibridna verzija s potrošnjom od oko 2 l/100 km. Ukupna duljina ovog automobila će iznositi do 4 m, imat će petora vrata te mjesta za petoro putnika.
Konačno zeleno svjetlo za proizvodnju još uvijek nije donijeto, a dolazak ovog modela na tržište možemo očekivati za koju godinu. Osnovu za cijeli projekt čini studija Value Up koju su u Renaultu za sada odlučili ne predstaviti široj javnosti, no pojedinci iz raznih medija su ga imali priliku vidjeti (uz zabranu fotografiranja).
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.