Američka tvrtka Shelby Supercar ima jedan cilj, a to je ponovno preoteti Bugattiju titulu za najbrži serijski automobil na svijetu koji je ove godine odgovorio na taj izazov s novim Veyron Supersport modelom, koji je postigao ludih 431 km/h.


U Shelby Supercarsu vjeruju da će s Ultimate Aero II automobilom postići svoj cilj i ponovo zasjesti na prijestolje.

Vezani članci Slika nije dostupna Top 10 primjera zašto je automobilska prošlost ljepša od budućnosti Slika nije dostupna KAD SU HRVATI VOZILI BUGATTI Priča o prvom najbržem Hrvatu

Uz primamljive fotografije, ovoga puta donosimo vam i neke tehničke podatke. Za početak, novi Ultimate Aero iz Shelby Supercarsa pogoni 6.8-litreni twin-turbocharge V8 motor koji u crvenom doslovce vrišti na 9.000 okretaja u minuti.

Snaga... 1.350 KS, a Shelby se nada da će novi Ultimate Aero druge generacije dosegnuti željenu maksimalnu brzinu od 442,57 km/h. Sasvim je očito da ovakva raketa neće koštati malo; cijena iznosi vrtoglavih $970.000 u Americi (oko 696.000 eura + davanja).

Međutim, tim SSC-a ne zasniva svoje težnje samo na monstruoznoj snazi motora i uglađenom, stiliziranom vanjštinom djela američkog Wonderboya, Jasona Castriote. Zahvaljujući mnogim inovacijama Colina Chapmana, osnivača Lotus Carsa, novi Aero znatno je lakši od Veyrona na račun nekoliko specifičnih inženjerskih riješenja.

Na primjer, kotači su po prvi put izrađeni u potpunosti od karbonskih vlakana i to u jednom komadu čime se postigla težina od 5.9 kilograma po kotaču. Gotovo je cijeli automobil izrađen od karbonskih vlakana uz poneku iznimku. Konstrukcija je ipak izrađena od aluminija za veću sigurnost u slučaju sudara.

Sve u svemu, Ultimate Aero II teži 1180 kilograma što uz 1350 KS znaći podatak od 1144 KS po toni! Nevjerojatno! Bugatti Veyron SS ima 631 KS po toni što je isto iznimno puno, ali ipak nedovoljno za novi Aero II.

Zadnja verzija Ultimate Aero modela iz 2009. godine imala je 1250 KG, 1287 KS i 1500 Nm.

Jedva čekamo da Ultimate Aero II izađe iz tvornice i odradi prave testove. Nama je nekako Bugatti i dalje bolji izbor ako stvarno sagledamo sve aspekte (cijena nije bitna... imati najbrži i najkomforniji sportski automobil). A Bugattijev 16 cilindrični motor sa 4 turbo punjača jednostavno stavlja čovjeku osmjeh na lice.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju