Podsjetimo, radilo se o performance izvedbi s trima vratima i povišene podnice koju je pokretao 2,0-litreni 4-cilindrični turbo motor snage 300 KS i najvećeg okretnog momenta od 380 Nm koji je bio uparen sa 6-stupanjskim DSG mjenjačem s dvije spojke te stalnim pogonom na sva četiri kotača. To mu je bilo dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 4,9 sekundi.
Mnogima se studija svidjela, a činjenica kako je riječ o "normalnom" production ready automobilu mnoge je uvjerila da će ga Seat uskoro uvrstiti u svoju ponudu, ali od toga ipak ništa. Naime, iz vodstva Seata stiže informacija kako bi se ovaj model na cestama, kada je riječ o tehničkim pretpostavkama proizvodnje mogao naći "već sutra", no to se neće dogoditi i ovaj će automobil ostati samo koncept te biti inspiracija budućim novitetima.
Ranije su glasine upućivale na mogućnost njegove proizvodnje, no čini se kako od cijele priče ipak ništa. Za sada nije poznato je li na konačnu odluku utjecao tzv. Dieselgate, a službeno priopćenje tvrdi kako taj skandal nije imao nikakav utjecaj na eventualnu izmjenu seatovih produkcijskih planova.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
-
Iz minute u minutu
Domovinski pokret slikao se ispod velikog križa i oglasio o SDSS-u, a Grbin poručio da Plenković treba psihijatra
-
Donosi Provjereno
Na adresu stigla iskaznica za dijete koja je šokirala roditelje: "Mene je toliko zgrozilo. S kojim pravom?"
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka