Nakon rezultata Agere RS, Chiron više ne izgleda toliko impresivno


Prošlo je jedva mjesec dana od Bugattijevog spektakularnog pothvata u kojem je svojim novim modelom Chiron uspio ubrzati od 0 do 400 km/h te se zatim zaustaviti na mjestu u svega 41.96 s. Time su jednako kao i prethodnim Veyronom skinuli svjetski rekord i još jednom pokazali da su najbolji od najboljeg.

I bili su, no naglasak je na prošlom vremenu. Vjerojatno dok su se još ispijali pjenušci i grickao kavijar u redovima francuskog proizvođača, u Švedskoj je čovjek imena Christian von Koenigsegg kovao plan za skidanje smješka s Bugattijevih zaposlenika.

Za one koji nisu upoznati s tvrtkom Koenigsegg, čije ime mnogima zadaje muke i pri pisanju i pri izgovaranju, radi se o jednoj od najnaprednijih tvrtki kada su u pitanju automobilska rješenja, koja su implementirana u njihove modele. Posljednji takav je Agera koja u RS izvedbi iz 5,0-litrenog twin-turbo V8 motora izvlači 1.360 KS, pritom zahvaljujući karoseriji izrađenoj od ugljičnih vlakana s aluminijskim sačama, težeći svega 1.395 kilograma.

Prvog listopada odlučili su pokazati da ono što Agera RS pokazuje na papiru uistinu je izvedivo i u stvarnosti, a za taj pothvat su zamolili kupca jednog primjerka da im ''posudi'' svoj budući automobil kako bi ga nekoliko puta provozali po avionskoj pisti u Danskoj.

Rezultat je bio skidanje ni mjesec dana starog rekorda 0-400-0 km/h koji je postavio Bugatti svojim Chironom i s Montoyom za upravljačem. I to ne za stotinku-dvije, već za punih 5,5 sekundi, uz konačno vrijeme od 36.44 sekundi.

Tog jutra Francuzima je prisjeo doručak jer se pored Agere, Chiron čini kao automobil niže klase, a da stvar bude bolja, Koenigsegg već neko vrijeme drži spreman hibridni hiperautomobil – Regera – koji bi prema procjenama do 400 km/h trebao doći za 20 sekundi. David protiv Golijata – 1:0.