Mazda je danas predstavila novu generaciju Mazde2, a istovremeno je ovaj japanski proizvođač pokrenuo proizvodnju ovog subkompakta u svojoj tvornici u Hofuu, jugoistočno od Hirošime. Četvrti član mazdine nove generacije modela pod filozofijom dizajna pod imenom Kodo (duša pokreta) dizajna, tvrde u Mazdi, krije čitavu paletu iznimno učinkovite SkyActiv tehnologije.
Pročitajte i ovo
Ekonomični Japanac
Mazda detaljnije predstavila europsku izvedbu modela Mazda2
Jurilica iz Hiroshime
Mazda2 će dobiti MPS izvedbu?
Japanci su uvjereni kako nova Mazda2 zahvaljujući kombinaciju performansi, ekonomičnosti, sigurnosti te, za Mazdu svojstvenog, užitka u vožnji, ima potencijal ponoviti ogromnu popularnost svoje braće i sestara, Mazde CX-5, Mazde6 i Mazde3, kada ove jeseni krene u prodaju u Japanu, dok bi do kraja prve polovice iduće dostupnost trebala proširiti i na europska tržišta.
Dodatno razvijenom i poboljšanom tehnologijom i ergonomijom iz spomenutih vozila, najnovija Mazda trebala bi podignuti letvicu suparnicima u ključnom B-segmentu, koji u Europi predstavlja najveći dio tržišta. Jedan od glavnih adut ovog modela bi trebao biti novi mali dieselski motor, SkyActiv-D 1.5, a u ponudi će se naći zajedno s benzinskim SkyActiv-G 1.5.
Ovi će 4-cilindrični motori biti dostupni u nekoliko izvedbi. Trenutno još uvijek nisu poznati službeni podaci, no vjeruje se kako će se snaga benzinskog motora iznositi 55 kW (75 KS), odnosno 79 kW (107 KS), dok bi dieselski pogonski stroj trebao razvijati 77 kW, odnosno 105 KS pri 4000 o/min te najveći okretni moment od 250 Nm između 1500 i 2500 o/min.
Oba motora će biti moguće upariti s ručnim te automatskim mjenjačima, a na pojedinim tržištima bi navodno trebao biti dostupan i benzinski 1.3-litreni SkyActiv 4-cilindrični benzinac. Podaci o dimenzijama produkcijske izvedbe nisu objavljeni, no one se ne bi trebale značajnije razlikovati od onih konceptnog modela Hazumi, s kojim je nova Mazda2 najavljena ovog proljeća, a koji je bio dugačak 4070, širok 1730 te visok 1450 mm, dok mu je međuosovinski razmak iznosio 2585 mm.
Uz SkyActiv karoseriju, u službenoj se objavi navodi i kako će Mazda2 dobiti istovrsno podvozje te ručne i automatske mjenjače, kao i inovativni MZD Connect sustav povezivanja u automobilu, zatim u segmentu vodeći raspon i-ActivSense tehnologija za povećanje aktivne sigurnosti te izuzetno prostranu i profinjenu unutrašnjost.
Više na Autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook