Boxster i Cayman u bilo kojoj automobilskoj kući bili bi krunski dragulji no u Zuffenhausenu oduvijek su u sjeni legendarnog Elfera. Do sada...


 Zadnje izmjene krajem 2015. za Boxster i Cayman generaciju donijele su nove brojčane oznake (718) i nove četverocilindarske turbo motore. To je Porsche čistunce samo dodatno udaljilo od, po njima, inferiornog proizvoda iz okolice Stuttgarta. Neopravdano.

Na radost svih nas čini se kako inženjeri u Porscheu baš nikada ne spavaju. Ovog tjedna na svjetlo dana stigao je njihov posljednji uradak.
Oznake GTS u Porscheu nikada nisu značile velike količine dodatne snage već dodatnu rafiniranost u vozačkom užitku. Zato sada oba modela raspolažu s 365 KS što je samo 15 KS više od do sada najjačeg Boxstera/Caymana S.

Ipak prava vrijednost GTS modela je u standardnoj opremi koja uključuje Sport Chrono paket, mehanički stražnji diferencijal s Porsche Torque Vectoring rješenjem (PTV), provjereni aktivni ovjes (PASM) te 10mm spuštenu karoseriju.

Unutrašnjost je obučena, gotovo potpuno, u Alcantaru s prepoznatljivim GTS crvenim prošivima te sada nudi i zanimljivu aplikaciju - Porsche Track Precision, koja ima zadatak od vas napraviti boljeg vozača.

Da li su poboljšali toliko osporavani zvuk motora? Treba pričekati prve vožnje početkom prosinca.