Već smo čitali o tome da se sprema Panamera Turbo S. Sada se službeno možemo početi veseliti jer je Porsche objavio detalje o novom vodećem modelu u ponudi.
Pročitajte i ovo
Najštedljiviji Porsche do sada
FOTO: Porsche Panamera S Hybrid
Hibridna Panamera
Porsche predstavlja najštedljiviji model svih vremena
Novom sportskom limuzinom, Panamera Turbo S modelom, Porsche je još jednom podignuo letvicu u segmentu luksuznih sportskih automobila s četvera vrata, jer nova Panamera donosi ultra visoke performanse, relativno nisku potrošnju goriva, sportske vozne karakteristike i prvoklasni komfor u pravom Porsche pakiranju.
Porsche će svoju najjaču Panameru premijerno predstaviti u Sjevernoj Americi, točnije na međunarodnom auto salonu u New Yorku, 20. travnja 2011.
Motorizacija u novom vodećem modelu temelji se na već dobro iskušanom i moćnom twin-turbo V8 motoru iz Panamere Turbo. Nova 4.8-litrena jedinica u Turbo S modelu pruža maskimalnu izlaznu snagu od 550 KS pri 6.000 o/min, što je 10-postotno povećanje u odnosu na 500 KS koliko ima Panamera Turbo. Okretni moment također je porasao u odnosu na standardni Turbo sa 700 Nm na 750 Nm. U ''Sport'' i ''Sport Plus'' načinu rada koji su dostupni sa, na Turbo S modelu, standardnim Sport Chrono Turbo paketom, overboost funkcija trenutačno omogućava ukupno 800 Nm.
Za povećanje snage Panamere Turbo S odgovorna su dva ključna poboljšanja: dva nova turbo punjača s turbinama od titanija i aluminija te reprogramiranje elektronike motora. Kombinacija titanija i aluminija smanjuje težinu rotora turbine i kompresora, što zauzvrat omogućuje brže turbo punjenje i poboljšanje agilnosti motora.
Vrhunski pogonski sklop koji se smjestio pod poklopcem motora nove Panamere Turbo S sposoban je za ubrzanja dostojna pravog sportskog automobila. Uz malu pomoć Launch Controla, najnovija Panamera od 0 – 100 km/h ubrzava za 3.8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 306 km/h. A unatoč povećanim performansama, potrošnja goriva trebala bi ostati u granicama Panamere Turbo, drugim riječima na otprilike 11,5 l/100km prema EU normi (prosjek).
Čak i za luskuzan automobil svjetske klase kakav nova Panamera jest, Panamera Turbo S dolazi s iznimno bogatom i kvalitetnom opremom. U skladu sa svojim sportskim karakterom, Turbo S opremljen je s najvažnijim pomoćnim sustavima kao što je npr. PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control) sustav dinamičke kontrole gibanja karoserije oko uzdužne osi koji značajno smanjuje naginjanje u zavojima te zauzvrat poboljšava stabilnost, upravljivost i generalno udobnost u vožnji. PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus) sustav aktivne raspodjele momenta zaslužan je za vrhunsku trakciju i precizno prolaženje kroz zavoje. Tu je i Servotronic upravljački sustav, sportski ispušni sustav i Sport Chrono Turbo paket koji mijenja postavke motora i ovjesa jednostavnim pritiskom ''Sport plus'' gumba.
Iako je sportski karakter nove Panamere Turbo S najizraženiji iza volana, vanjski izgled automobila na vrlo ukusan način pokazuje visoko-performansne ambicije ove luksuzne limuzine. Novi 20-inčni Turbo II naplatci s povećanim razmakom kotača na stražnjoj osovini, pragovi iz Porsche Exclusive ponude i adaptivni stražnji spojler jasno izražavaju vrhunske vozačke sposobnosti automobila.
U unutrašnjosti automobila savršeno usklađena kombinacija ekskluzivnosti i sportskog karaktera odražava se u dvobojnim kožnim presvlakama. Nova kombinacija krem i crne boje u ponudi je isključivo za novu Panameru Turbo S. Krajem godine u ponudu stiže još jedna ekskluzivna kombinacija, točnije krem i Agate Gray sive boje. Agate Gray Metallic također će biti ekskluzivna boja karoserije.
Nova Porsche Panamera Turbo S u prodaju dolazi krajem proljeća. Očekivana cijena u Njemačkoj je oko 167.000 eura. Vrhunski!!!