Tko do sada nije volio Nissan, vrlo će brzo početi voljeti ovaj japanski brend. Ova tvrtka demonstrirala je više hrabrosti tijekom proteklih godinu dana od gotovo svakog drugog mainstream proizvođača. Ovoga puta, Nissan je otišao korak dalje i zakoračio u kategoriju ludosti, jer je izbacio verziju Nissan Jukea s čak 520 KS
Pročitajte i ovo
Porsche 911 GT1 'Strassenversion' za 1,2 milijuna eura
Osvježeni Renault Koleos crossover
Juke je predstavljen kao kompaktni gradski crossover koji odgovara svim mogućim svakodnevnim potrebama te usto nudi vozilo za ljude koji se ne osjećaju pretjerano ozbiljno već žele malo zabave u životu.
Nissan Juke R je konceptna studija izrađena kako bi se ispitale reakcije javnosti na doista sportsku varijantu malog crossovera. Koncept je razvila britanska podružnica Nissana, Nissan Technical Centre for Europe (NTC-E), u suradnji s RML Grupom, koja se pokazala plodnom već nekoliko puta u zadnjih 20-tak godina. Prva testiranja zakazana su za studeni pa ćemo tada vidjeti što ovaj križanac može.
Već sada je očigledno da će ovaj supersportski crossover biti snažna pojava. Dodatkom širokih blatobrana, redizajniranog prednjeg i stražnjeg odbojnika i jedinstvenog dvodijelnog stražnjeg krila, ovo je sve samo ne običan crossover.
Ispod poklopca nalazi se fenomenalni 3,8-litreni twin-turbo V6 motor preuzet izravno iz Nissanove sportske perjanice, GT-Ra. Deklarirana snaga za 2011. godinu je 520 KS pri 6.400 okretaja u minuti i 612 Nm od 3.200 do 6.000 okretaja u minuti. Očekuje se ubrzanje do 100 km/h za 4 sekunde uz maksimalnu brzinu od ravno 300 km/h. U nekim izvorima se spominje i slabija verzija motora sa 480 KS.
Motor nije jedino što je preuzeto s GT-Ra. Juke se okoristio i GT-Rovim 6-stupanjskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača, kao i 20-inčnim RAYS kovanim alu naplatcima koji ne ostavljaju puno slobodnog prostora unutar lukova kotača.
Spoj crossovera i superautomobila uspješno je prenesen i u unutrašnjost automobila. Komandna ploča je redizajnirana kako bi stali svi potrebni instrumenti te 7-inčni LCD ekran. Kako ne bi zaboravili da je ovo i dalje Juke, inženjeri su odlučili zadržati njegov prepoznatljiv središnji greben koji podsjeća na spremnik za gorivo na motociklima, dok je ostatak dizajniran u pravoj trkaćoj maniri. Standardna sjedala su zamijenjena sportskim školjkastim sjedalima s pojasom u pet točaka, a zadnja klupa ustupila je mjesto zaštitnom kavezu kako bi automobil ispunio sigurnosne norme FIA-e a isti pruža i veću čvrstoću za bolje vozne performanse.
''Nissan Juke jedan je od najzanimljivijih automobila na tržištu. Njegov odvažan dizajn osvojio je srca kupaca diljem Europe. Nakon samo godinu dana otkada je došao u prodaju, bilježimo 100.000 prodanih primjeraka,'' kaže Paul Wilcox, viši potpredsjednik prodaje i marketinga Nissana za Europu.
''Juke ima veliki potencijal za razvoj sportske inačice a Juke R je istraživanje u tom smjeru. Jednako dobar za svakodnevnu ali i dinamičniju vožnju, Juke R predstavlja spoj naših dvaju najuzbudljivijih automobila u ponudi i pokazuje kreativan i tehnički inovativan duh Nissana.''
Nissan Juke-R izgleda super a uz fenomenalni motor i pogon predstavlja vrlo zanimljiv automobil. Inače, standardni Nissan Juke nas baš i nije oduševio tako da ovaj proizvod definitivno popravlja dojam.