Mercedes je nedavno predstavio potpuno novu generaciju M klase na ovogodišnjem Frankfurt Auto Showu koji se održao u rujnu. Nova generacija njemačkog SUV-a poslužiti će kao temelj za cijeli niz crossover modela od kojih bi jedan trebao imati coupeovski oblik karoserije po uzoru na dobro prihvaćeni BMW X6. Vozila s oznakom M proizvoditi će se preko bare tako da nije nikakvo iznenađenje da će potpuno novi ML63 AMG svoj debi imati baš na Los Angeles Auto Showu.
Pročitajte i ovo
Savjeti stručnjaka
Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Dakle, da pređemo odmah na ono što zanima većinu ljudi. Pod poklopcem motora nalaziti će se novi 5.5-litreni V8 bi-turbo motor koji nudi maksimalnu izlaznu snagu od 518 KS dostupnu pri 5.250 o/min te maksimalan okretni moment od 700 Nm dostupan u rasponu od 1.750 – 5.000 o/min. Ove brojke omogućavaju masivnom SUV-u da do stotke ubrza za tek 4.9 sekundi i postigne maksimalnu (elektronički ograničenu) brzinu od 250 km/h.
U slučaju da imate noćne more od Porsche Cayenne Turbo, Mercedes-Benz je za kupce pripremio i AMG Performance paket koji diže snagu na 550 KS dostupnu pri 5.750 o/min dok okretni moment raste na 760 Nm a isti je dostupan u rasponu od 2.000 do 5.000 o/min. Ovaj paket smanjuje vrijeme ubrzanja do 100 km/h za jednu desetinku (na 4.8 sekunde) dok se maksimalna brzina penje na 280 km/h. Procijenjena potrošnja kretati će se oko 14.7 l/100km što je 33-postotno poboljšanje u odnosu na prethodni model.
Spomenuti agregat uparen je s AMG SPEEDSHIFT PLUS 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s opcijom gašenja motora u sklopu jednog od tri programa vožnje. U programu vožnje C (Controlled Efficiency) ECO Stop/Start funkcija aktivira i gasi veliki V8 motor kada automobil nije u pokretu. Druga dva programa su S (Sport) i M (Manual).
''Poput svojih prethodnika, i novi ML63 AMG postaviti će nova mjerila vezano za performanse, ekskluzivnost i fantastično vozno iskustvo, a da ne zaboravimo i nižu potrošnju goriva što je sve važniji čimbenik u razvoju vozila kod nas u Mercedes-AMGu. Kao tvrtka koja je doslovce izumila visoko-performansne SUV-ove, s novim ML63 AMG-om ostali smo vjerni filozofiji brenda koju smo predstavili 1999. godine s tadašnjim ML55 AMG modelom za 2000. godinu,'' rekao je Ola Kallenius, predsjednik Mercedes-AMG GmbH.
U AMG performansni paket ulaze i 20-inčni naplatci (opcionalni 21-inčni), sustav kontrole vozila u zavojima, visoko-performansne kočnice sa crvenim kočionim kliještima, aerodinamički dodaci za karoseriju, sjajni pragovi, četiri ispušne cijevi te izuzetno kvalitetna koža u unutrašnjosti vozila koja prekriva i AMG sportski upravljač.
Što se tiče unutrašnjosti vozila, novi ML63 AMG dolazi standardno opremljen sa gotovo svime što možete zamisliti uključujući i AMG sjajne pragove na vratima, AMG sportske papučice od brušenog nehrđajućeg čelika, COMAND sustavom s navigacijom i SIRIUS funkcijom izvještavanja o stanju u prometu i vremenu u stvarnom vremenu, 10-smjerna električki podesiva prednja sjedala koja se podešavaju preko gumba na vratima uz mogućnost memoriranja postavki, Harman/Kardon Logic 7 surround audio sustav, Bluetooth audio streaming, 7-inčni ekran sa središnjim COMAND kontrolnim gumbom, električno podizanje vrata prtljažnika, električki upravljan stakleni krov te grijanje i provjetravanje prednjih sjedala.
Ulicama već neko vrijeme haraju Porsche Cayenne Turbo i BMW X5 M, tako da je doista došlo vrijeme da se uključi i Mercedes-Benz sa novim ML63 AMG modelom. Naš favorit je i dalje Cayenne Turbo!