Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Vozili smo

Povoljnija struja za sve! Renault u Hrvatskoj ima tri električna modela

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Toliko puno se priča o tim električnim automobilima, no proces priblizavanja kupcima je iznimno spor i kompleksan. Još uvijek je dojam da su potpuno električni automobili skupe igračke dostupne samo odabranima. Možda to baš nije točno...

Proizvođači vrlo oprezno i detaljno pristupaju tržištima baš poput Renaulta u Hrvatskoj. Ekipa iz hrvatske podružnice Renaulta napravila je prije svega temeljitu analizu i nadogradnju postojećih sustava hrvatskih punionica. Kada su sumirali dobivene podatke te se uvjerili da je infrastruktura svih punionica na propisanoj razini, punom snagom je krenula Renaultova Z.E priča u Hrvatskoj.

Među tri predstavljena modela, Zoe, Kangoo Z.E i Twizy, najviše uvodnih riječi zaslužio je prvi od navedene trojke. Nimalo čudno jer Zoe je najprodavaniji električni automobil u Europi. Osvježeni model najlakše je opisati kao eletrični Clio, i tu svaka usporedba tek počinje. Sigurno vas zanima njegov domet, tvornička deklaracija garantira 400 km, a mi smo tu brojku slobodni ipak prepraviti na realnijih 300 km uz uobičajeno korištenje 41 kWh baterije. Takva baterija će se na kućnu utičnicu puniti do 13 sati, a tek 60 minuta na brzoj punionici.

U ponudi će biti i slabija 22 kWh, koja će, logično, donijeti duplo manju autonomiju. Obje verzije imaju nažalost imaju isti problem. Cijenu, koja je bez državnih poticaja prilično visoka. Tako je najjeftinija izvedba Life s baterijom od 22 kWh (231.900 kuna), a najskuplja Bose izvedba s 41 kWh baterijom (285.900 kuna).
Poduzetnicima čije poslovanje se temelji unutar grada, sigurno će biti zanimljiv dostavni Kangoo Z.E. Dolazi u dvjema izvedbama 4,28 m dugi Express i 4,66 m Maxi Furgon. Imat će isti pogon kao i ZOE, elektromotor od 44 kW, ali i doseg od realnih, u najboljem slučaju 200 km. Početna cijena u ovom slučaju je puno prihvatljivija i počinje od 159.900 kuna. Još jedan plus, automobil ulazi u N1 kategoriju.

Kangoo i Zoe bude maštu, ali naša zvijezda dana bio je Twizy. Bio je atrakcija od prvog trenutka i prvih kilometara kroz sami centar metropole. Nije teško shvatiti i zašto, nesvakidašnji izgled četverocikla i „Lambo vrata“ u svega 2,3 metra duljine donose popriličnu dozu radosti, ali ne i komfora na razini prethodna dva Renaultova Z.E modela. Baš kao i Kangoo i Twizy se nudi u dvjema izvedbama s dosegom do 80 km: putničkoj s dva sjedala i Cargo s jednim sjedalom. Baš taj potonji mogao bi odlično poslužiti dostavnim tvrtkama, jer sa svojim krugom okretanja od 3,4 metra, nema gdje se ne može zavući. Dostupan je u verzijama Twizy 45 (4 kW motor, brzina do 45 km/h) i Twizy 80 (15 kW motor, brzina do 85 km/h). Još jedna prednost Twizyja, morate imate tek 15 godina kako bi smjeli upravljati njime. Simpatični model dostupan je već od 76.900 kuna.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna KLASIK Renault Espace u sukobu generacija, napredovao je puno, ali nije u svemu bolji! Slika nije dostupna Vozili smo Rolls-Royce u Opatiji - kraljevska kočija u carskom gradu

Pozdravljamo Renaultovu hrabru odluku i veselimo se skorašnjem detaljnijem testu njihovih električnih aduta. Električna mobilnost nužno zahtijeva i promjenu svijesti i nekih životnih navika no ako već niste zagrizli udicu, pričekajte 2018., možda vas novi val poticaja upeca.
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene