Pročitajte i ovo
VRUĆI METAL
Svi novi automobili s Frankfurt International Motor Showa
KLASIK
Skup klasičnih Opela podsjetnik je na neka ljepša vremena
Dakle, ovaj će model postati novi tzv. ulazni model, odnosno u opelovoj će se ponudi smjestiti ispod modela Adam, a očekuje se kako će mu cijena na europskim tržištima kretati ispod 10.000 Eura, što će ga učiniti konkurentnim u odnosu na fiatovu Pandu, Kiu Picanto, Hyundai i10, VW up! i sl.
Nadalje, ovaj automobil je dugačak 3680 mm, što ga čini malo kraćim od Adama (3700 mm) i nove Corse (4000 mm). Unatoč vrlo kompaktnim dimenzijama u Opelu tvrde kako će se raditi o automobilu u čiju će se unutrašnjost moći smjestiti petoro putnika.
Osim standardnog ESP-a s kontrolom proklizavanja, ABS-a s EBD-om i pomoći prilikom kretanja na uzbrdici, Karl će biti moguće opremiti i IntelliLink infotainement sustavom, sustavom upozorenja o nenamjernom prelasku u drugu prometnu traku, tempomatom s limitatorom brzine, sustavom pomoći pri vožnji unatrag i sl, a tu je čak i opcijski sustav grijanja prednji sjedala i upravljača.
Popis standardne i opcijske opreme tu nije gotov, a mnogi će cijeniti i City upravljač, odnosno sustav koji pritiskom prekidača značajno smanjuje otpor upravljača pri nižim brzinama.
Proizvođač navodi kako će vozači i putnici cijeniti visoku razinu udobnosti automobila čemu je garancija njegov ovjes i upravljački sustav. Također, kvaliteta izrade interijera je na visokoj razini kakva priliči vozilima viših segmenta pa i to u Opelu navode kao prednost, a dodajmo i kako će ovaj model biti dostupan u deset različitih boja i kombinacija boja karoserije te s raznim dizajnima naplataka veličine 14, 15 i 16 cola.
Očekuje se kako će Karl težiti oko 900 kg, a pokretat će ga isključivo novorazvijeni 1.0 3-cilindrični benzinac snage 55 kW, odnosno 75 KS, koji će biti uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Recimo i kako je opelova izvedba nazvana prema jednom od sinova osnivača Opela, dok je britanska mu sestra pod značkom Vauxhalla nosi naziv Viva koji je posljednji put upotrijebljen 1979. kada je prestala proizvodnja tog malog gradskog modela.
Tehnički gledano ovom će se dvojcu u konačnici pridružiti i treći brat, odnosno sljedeća generacija modela Chevrolet Spark, no s nešto izmijenjenim izgledom. Naime, Karl i Viva će biti gotovo u potpunosti identični, odnosno najveću će razliku činiti drugačije značke.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.