Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Prostranost, ali velika potrošnja

Opel Meriva više nije mali automobil

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon testiranja Merive s dizelskim motorom i bogatom opremom Cosmo, na red je stigao i benzinski model sa slabijim paketom opreme Enjoy.

Ukoliko vam je nekako promaknuo detalj o zanimljivom načinu otvaranja stražnjih vrata, o kojem se naveliko pričalo, evo kako to izgleda.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna tuning Lude sedamdesete uživo – kako je izgledao tuning kad je vaš tata bio u pubertetu Slika nije dostupna Nova Opel Meriva VIDEO: 'Inteligentan' i simpatičan monovolumen

Sistem nije novost u svijetu automobila, no jest u komercijalnoj uporabi. I stoga sve pohvale za Opel, jer ovakva vrata uvelike olakšavaju ulazak i izlazak putnika, smještanje dječjih sjedalica i ophođenje s malom djecom.

Prostranost i Flex-Space sustav sjedala

Ipak, nekima bi ovo moglo biti preradikalno, odnosno, privikavanje na posve suprotan način otvaranja može nervirati. Takve smo, naime, reakcije doživjeli kod nekoliko suvozača i putnika. OK, ostavimo vrata i zavirimo u kabinu nove Merive. Ovdje je osjetno više prostora u odnosu na prethodni model, prvenstveno zbog povećanja ukupnih dimenzija. Meriva, dakle, više nije mali auto.

Uz vrlo dobru prostranost, pohvale idu i na račun dodatno poboljšanog Flex-Space sustava sjedala. Moguće se igrati na razne načine, ovisno o potrebama putnika i prtljage. Dodatna pogodnost je Flex Rail sustav, odnosno mogućnost uzdužnog pomicanja središnjeg tunela.

Potrošnja od devet litara sa 120 konjskih snaga

S 400 osnovnih litara i dvostrukim dnom, prtljažnik također zaslužuje pridjev Flex, a jednostavnim preklapanjem stražnje klupe isti raste na impresivnih 1500 litara.

Ispod poklopca je 1,4 litreni turbo benzinac. Novo razvijeni motor razvija 120 konjskih snaga i pokušava, u maniri modernih motora, biti štedljiv, no sve ostaje na pokušaju. Tijekom testa smo trošili više od devet litara što je ipak puno, u odnosu na konkurentne motore. Razlog tome je što se 120 turbo konja teško nosi s relativno teškom Merivom. Uz to 175 Nm je manje od očekivanog te je potrebno puno rada mjenjačem da bi se vožnja mogla nazvati elastičnom.

Udobna u vožnji, bez pretjeranog naginjanja u zavojima

Vidljivo je to i na performansama. 11.5 sekundi je sporije od jednako motorizirane i teške konkurencije, dok je najveća brzina od 188 km/h u rangu očekivanog. Zahvaljujući povećanom međuosovinskom razmaku i dobrim ovjesnim komponentama, Meriva je u vožnji vrlo udobna. Ne naginje se pretjerano u zavojima, kočnice ulijevaju povjerenje, a buka u kabini je minimalna. Najveća prednost u odnosu na klasične automobile je povišena sjedeća pozicija.

Ovako opremljenu i motoriziranu Merivu možete voziti po cijeni od 145 i pol tisuća kuna. Ukoliko se možete odreći detalja poput grijanih sjedala, 17 inčnih alu naplatka, Bluetootha, parking senzora i sličnih detalja, cijena pada na 128 tisuća kuna, što u konačnici smatramo fer ponudom.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene