Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Kao što je već dobro poznato proizvodnja modela Veyron se polako, ali sigurno bliži svom kraju, a prije nego što na tržište, navodno 2016, stigne njegov nasljednik u Bugattiju su odlučili radnike držati zaposlenima Speedster izvedbom Veyrona.


 

Tako barem tvrdi Automobile Magazine, a Veyron Speedster bi trebao biti proizveden u vrlo ograničenoj seriji. U osnovi radit će se o Veyronu, no s novom i jedinstvenom karoserijom, dakle po uzoru na slične lamborghinijeve posebne modele poput Reventona, Sesto Elementa ili Venena.

Vezani članci Slika nije dostupna Prosječni vlasnik Bugattija ima 84 automobila, 3 aviona i jednu jahtu Slika nije dostupna Novi Bugatti potvrđen za 2015/2016. - "Više od zamjene Veyrona"

Za sada nema dodatnih tehničkih i drugih informacija o tom modelu, no ne treba sumnjati kako će za ovaj model biti potrebno izdvojiti više od Les Légendes de Bugatti temeljenom na Grand Sport Vitesse koji stoje oko 2,35 milijuna Eura.

No, još važnijim od Speedstera je vijest kako u Bugattiju punom parom rade na nasljedniku Veyrona koji bi trebao biti predstavljen tijekom iduće godine, a kupcima postati dostupan tijekom 2016. Navodno će se raditi o modelu koji će nositi oznaku Chiron i od svog bi prethodnika "trebao biti bolji u svakom pogledu". Podsjetimo, kako je još ranije i šef dizajna VW Grupe Walter de Silva ovaj model opisao riječima "više od samo zamjene za Veyrona", "umjetničkim djelom" te dodao kako se već "četiri godine radi na razvoju automobila koji će redefinirati standarde superautomobila".

Iako će zadržati 8.0 W16 pogonski stroj sa četiri turbopunjača snaga tog motora bi trebala biti povećana s dosadašnjih najvećih 1200 KS (882 kW) u izvedbi Veyron Super Sport na oko 1500 KS, odnosno oko 1103 kW, dok bi se najveći okretni moment trebao kretati oko 1500 Nm. Dodatna bi snaga, kaže spomenuti Automobile Magazine, trebala biti postignuta upotrebom električnih turbopunjača, a snaga i moment će se na podlogu prenositi putem dorađenog 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvije spojke i pogona na sva četiri kotača.

Uz motor možemo očekivati značajne dorade ovjesa, aero paketa, kočnica upravljač i sl, no i to je samo dio dorada u odnosu na Veyrona jer će navodno preko 90% komponenti biti novo ili unaprijeđeno. Sve će to Chironu omogućiti dostizanje najveće brzine od preko 460 km/h, dakle osjetno brže od Super Sport verzije koja je bez ograničenja (415 km/h) dostigla brzinu od 431 km/h. Nadalje, za ubrzanje do 100 km/h će mu biti potrebno oko 2,5 sekundi.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju