Prvi četverocilindrični benzinski motori s BMW-ovom tehnologijom TwinPower turbo punjenja nude značajno povećanje snage uz istovremeno smanjenje potrošnje goriva.
Pročitajte i ovo
Priveden je
Jurnjava po Splitu: Zaustavljen jer nije nosio kacigu, policija ispod sjedala pronašla pravi ulov
Prevezen u bolnicu
Na cestu mu je istrčala divlja životinja, nije uspio zakočiti i sletio je s motora
Temeljen na BMW-ovim rednim 6-cilindričnim motorima, ovaj potpuno novi 2.0-litreni motor kodnog imena N20 s aluminijskim kućištem dolazi s BMW-ovom tehnologijom TwinPower turbo punjenja s visokoperformansnim twin-scroll turbo punjačem, High Precision Injection sustavom izravnog ubrizgavanja goriva i inovativnim solenoidnim brizgaljkama, te najnovijom unaprijeđenom verzijom BMW-ovog patentiranog Valvetronic sustava varijabilnog upravljanja rada ventila.
Ovaj dragulj izbacuje 245 KS pri 5.000 okr/minuti i 350 Nm okretnog momenta već pri 1.250 okr/min. Nova jedinica standardno dolazi uparena s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a kupci na izbor imaju i 8-stupanjski automatski mjenjač kao i mnoštvo BMW-ovih EfficientDynamics funkcija poput automatske start/stop funkcije (kod modela s ručnim mjenjačem). Tu se nalazi i sustava regenerativnog kočenja te indikator za promjenu brzine (gear shift indicator).
U BMW-u kažu da će X1 uparen s ručnim mjenjačem ubrzavati od 0 do 100 km/h za 6.1 sekundu dok automatski mjenjač dodaje 0.3 sekunde na to vrijeme. Najveća brzina iznosi 240 km/h, dok prosječna potrošnja goriva prema EU normama iznosi 7.9 l/100km.
Za sada će se ovaj motor ugrađivati u modele X1, Z4 pa čak i u seriju 5. Već sad nagađamo da će slijedeće godine ovaj motor osvojiti neku prestižnu nagradu na izboru najboljih svjetskih agregata!