Još otkako se pojavio kao konceptni model na prošlogodišnjem Frankfurt Motor Showu, novi S coupe već je stekao svoju bazu lojalnih fanova. U Ženevi smo ga mogli vidjeti u konačnom, serijski proizvodnom obliku a Mercedes je za New York Auto Show u travnju pripremio nešto doista posebno, novi performansni coupe s potpisom AMG-a koji zamjenjuje nekadašnji CL Coupe.
Pročitajte i ovo
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
Novi S63 AMG 4MATIC Coupe najnoviji je model koji se okoristio sustavnom implementacijom AMG-ove Lightweight Performance strategije. Specifičnim konstrukcijskim mjerama masa vozila smanjena je za čak 64 kg unatoč tomu što automobil ima veću izlazunu snagu i još opsežniji popis standardne opreme od prethodnog modela.
Ušteda mase pozitivno je utjecala na voznu dinamiku te također i na potrošnju goriva. Možda najvažnije za sve ljubitelje AMG modela, nizak omjer mase i snage rezultirao je doista impresivnim performansama. Novi S63 AMG Coupe do stotke ubrzava za oko 4 sekunde dok se brzinomjer zaustavlja na maksimalnih, elektronički ograničenih 300 km/h.
Što se tiče maksimalne izlazne snage, okretnog momenta i potrošnje goriva, AMG-ov 5.5-litreni V8 biturbo motor i dalje je jedan od najučinkovitijih serijski proizvodnih V8 motora u svijetu. S izlaznom snagom od 577 KS te čak 900 Nm okretnog momenta, AMG-ov 8-cilindrični motor ispunjava čak i najteže zahtjeve.
U usporedbi s prethodnim CL63 AMG modelom, izlazna snaga povećana je za 41 KS dok je okretni moment porastao za dodatnih 100 Nm. Uz sve to, novi S63 AMG Coupe i dalje troši manje goriva.
Kako vam se dopada nova C klasa?
Mercedes-Benz S Coupe – novo značenje riječi luksuz
Kad govorimo o prijenosu sve te snage na površinu, tu veliku zadaću ima AMG-ov SPEEDSHIFT MCT 7-stupanjski sportski mjenjač koji se savršeno slaže s V8 biturbo motorom. Maksimalna agilnost i uzbudljive vozne karakteristike dvije su ključne osobine ovog sustava prijenosa koji nalazimo isključivo u AMG modelima. Vozači mogu konfigurirati rad mjenjača prema vlastitim željama i ovisno o vlastitom stilu vožnje. Postoje tri načina rada: C ili Controlled Efficiency za što bolju učinkovitost, S ili Sport te na kraju M ili Manual. ECO Start/Stop funkcija dolazi u sklopu standardne opreme.
Sa stalnim pogonom na sva četiri kotača, 33 posto okretnog momenta šalje se na prednju osovinu dok se preostalih 67 posto šalje na stražnje kotače. Raspodjela snage u korist stražnje osovine omogućava poznate AMG-ove vozne karakteristike i izvanredan užitak u vožnji dok istovremeno poboljšava ubrzanje od nule.
Novi S63 AMG Coupe 4MATIC dolazi opremljen i s AIRMATIC zračnim ovjesom s podesivim amortizerima koje ćete na popisu opreme naći pod nazivom ADS PLUS.
Za one koji žele još veću dozu ekskluzivnosti, tu je S63 AMG Coupe ''Edition 1''. Radi se o posebno ekskluzivnom modelu koji se izdvaja po jedinstvenim detaljima za vanjski i unutarnji dio vozila koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
Neodoljiv vanjski izgled ''Edition 1'' duguje designo Magno Alanite Grey mat boji karoserije i Swarovski kristalima u visoko-perfomansnim LED svjetlosnim sklopovima. Nevjerojatan ambijent u interijeru vozila stvaraju AMG sportska sjedala presvučena designo Exclusive Nappa kožom u crveno/crnoj kombinaciji boja s kontrastnim prošivima.
S63 AMG Coupe javnosti će biti predstavljen na New York International Auto Showu u travnju a u prodajnim salonima novi Mercedes-Benz S63 AMG Coupe 4MATIC pojaviti će se u jesen.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.