Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Nova Porsche 911 Carrera s pogonom na sva četiri kotača

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Novi Porsche 911 Carrera 4 donosi kombinaciju izvrsnih performansi i učinkovitosti nove generacije 911 Carrera modela s dinamičkim prednostima najnovije verzije aktivnog sustava pogona na sva četiri kotača PTM (Porsche Traction Management).

Standardni pogon na sva četiri kotača njemačkog proizvođača s konfiguracijom u korist stražnje osovine najnovijoj generaciji 911-ce garantira maksimalnu dinamiku na raznim tipovima površina i u raznim vremenskim uvjetima. Novi 911 Carrera 4 modeli tako će dostavljati trakciju i dinamične performanse na četvrtu potenciju.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Savjeti stručnjaka Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima Slika nije dostupna Nova Panamera u ponudi – GTS

Nova modelska linija 911-ce s 4x4 pogonom na tržište će stići u četiri varijante, kao 911 Carrera 4 i 911 Carrera 4S pri čemu će svaki dolaziti u Coupe i Cabriolet karoserijskoj formi. Za očekivati je iste karakteristike koje nalazimo i u verzijama sa stražnjim pogonom, drugim riječima, ultra-laka karoserija, ovjes, ponuda motora i mjenjača je identična dok su jedina iznimka modifikacije vezane uz pogon na sva četiri kotača.

To također znači da unatoč višoj razini performansi kako pogonskog sklopa tako i voznih karakteristika, sva četiri modela troše znatno manje goriva od prethodnih modela pri čemu je za očekivati do 16 posto uštedu u potrošnji. Nova 911 Carrera 4 usto je i do 65 kg lakša u odnosu na prethodni model.

Možda najizražajnija karakteristika 911-ce s pogonom na sva četiri kotača je i dalje širok stražnji kraj. U odnosu na 911 Carrera modele s pogonom na dva kotača stražnja kućišta kotača protežu se za 22mm više prema van a stražnje gume su svaka 10mm šire. Tradicionalna crvena traka svjetlosti koja povezuje dva stražnja svjetlosna sklopa također je izvedena na nov način.

Porsche Intelligent Performance u prijevodu znači visoku razinu voznih performansi i nisku potrošnju goriva. Svi novi modeli imaju fenomenalni 7-stupanjski ručni mjenjač dok se na popisu dodatne opreme nalazi proizvođačev PDK (Porsche Doppelkupplung) mjenjač.

Porsche 911 Carrera 4 Coupe s izlaznom snagom od 350 KS (257 kW) od nule do stotke ubrzava za 4.5 sekundi dok Cabriolet isto ubrzanje postiže za 4.7 sekundi. Coupe doseže maksimalnu brzinu do 285 km/h dok je kod Cabrioleta krajnja granica 282 km/h, uz napomenu da ove brojke mogu varirati ovisno o odabiru opreme. Potrošnja goriva s PDK mjenjačem iznosi 8.6 l/100 km uz emisije CO2 od 203 g/km za Coupe te 8.7 l/100km i 205 g/km CO2 za Cabriolet. Potrošnja se vjerojatno odnosi na vožnju u leru niz Velebit!

I Coupe i Cabriolet inačica 911 Carrera 4S modela pod poklopcem imaju 3.8-litreni, stražnje smješteni, boxer motor koji dostavlja 400 KS (294 kW), što omogućava ubrzanje od nule do 100 km/h za 4.1 sekundu (za Cabriolet doduše 4.3 sekunde) te maksimalnu brzinu od 299 km/h (kod Cabrioleta 296 km/h) s primjerenim odabirom opreme. Potrošnja u kombinaciji s PDK mjenjačem iznosi 9.1 l/100km a emisije CO2 215 g/km za Coupe te 9.2 l/100 km i 217 g/km CO2 za Cabriolet.

S novim 911 Carrera 4 modelom dolazi i novi prikaz na instrumentnoj ploči koji obavještava vozača na koji način PTM pogon na sva četiri kotača u svakom danom trenutku raspodjeljuje snagu između četiri kotača. Pored toga, sa službenim predstavljanjem 911 Carrera modela s 4x4 pogonom Porsche će istovremeno uvesti i opcionalan Adaptive Cruise Control (ACC) koji će biti moguće naručiti sa svim modelima. Isti kontrolira udaljenost od vozila ispred te primjereno tomu kontrolira brzinu vožnje. Kada se naruči u kombinaciji s PDK mjenjačem ovaj ACC sustav donosi i sigurnosnu funkciju zvanu Porsche Active Safe (PAS) koja pomaže u sprečavanju frontalnih sudara.

Modeli nove generacije s pogonom na sva četiri kotača imaju prilično veliku odgovornost jer je teško zamijeniti tako uspješnu generaciju koja je prethodila s ukupno 24.000 prodanih vozila od 2008. godine do danas. To je 34-postotni udio u ukupnoj prodaji druge generacije 997 modela. Prijašnja generacija bila je predstavljena s jednom od najvećih promjena u pogonskoj tehnologiji. Naime, prethodna generacija 911-ce predstavljena je s novim benzinskim motorima s izravnim ubrizgavanjem, Porsche Doppelkupplung (PDK) mjenjačem i elektronički kontroliranim Porsche Traction Management (PTM) sustavom. U srpnju 2011. godine, Porsche je okrunio uspjeh modelske linije s 911 Carrera 4 GTS modelom čiji je 3.8-litreni motor ojačan na 408 KS (300 kW).

Nova Porsche 911 Carrera s pogonom na sva četiri kotača biti će premijerno predstavljena javnosti na međunarodnom auto salonu u Parizu koji je na rasporedu ove jeseni. Novi 911 modeli na tržište će izaći krajem 2012. godine a početna cijena u Njemačkoj biti će 97.557 eura za 911 Carrera 4 Coupe te 110.290 eura za Cabriolet. Modeli s oznakom S pak kreću od 112.313 eura za Coupe te 125.046 za Cabriolet. Prava sitnica?!

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene