Posljednje informacije o novoj generaciji mazdinog mališana kažu kako će kasnije tijekom proizvodnog vijeka ovog modela na tržište stići i plug-in hibridna izvedba s malim rotacijskim, odnosno Wankel motorom koji će imati funkciju tzv. range-extendera, odnosno generatora električne energije.
Dan maturanata
Pripremite se na opsadu grada: Ovom trasom će se kretati kolona, sve će pratiti hitne službe
Kao usred zime
VIDEO Snijeg iznenadio susjede: "Padaju krupne pahulje, sve se zabijeljelo kao da je siječanj"
IMAŠ PRAVO, OSTVARI GA
Ne morate trošiti godišnji: Ovo su situacije u kojima vam pripada slobodan dan s punom plaćom
Vjeruje se kako će biti riječi o evolucijski pogonskog sklopa eksperimentalnog modela Mazda2 RE u kojeg je bio ugrađen 0,33-litreni Wankel motor s jednim rotorom, mase od svega 100 kg.
Ovaj je motor bio smješten u stražnjem kraju automobila te učvršćen u tri točke čime su se eliminirale vertikalne vibracije, a to se pak pozitivno odrazilo na buku motora koja je bila 5 dB manja od one konvencionalnog benzinskog ili dieselskog pogonskog stroja pri istom broju okretaja.
Nova Mazda2 bi trebala službeno biti predstavljena tijekom idućeg mjeseca (slike prikazuju koncept Hazumi, predstavljen na salonu u Ženevi 2014.), a možda i najzanimljiviji izbor za kupce predstavljat će verzija pokretana novorazvijenim SkyActiv-D 1,5-litrenim dieselskim motorom snage od 77 kW (105 KS) i najvećeg okretnog momenta od 250 Nm. Više pročitajte na autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook