Pročitajte i ovo
Sportski Leaf sa stražnjim pogonom
Nissan Esflow koncept
I Plavi oval vozi na struju
Ford predstavio električnog Focusa
Naime, u osvježeni Leaf će se ugrađivati baterije kapaciteta 30 kWh s kojima će autonomija ovog automobila narasti na 245 km, što je više od bilo kojeg drugoj električnog automobila u segmentu. Ove baterije su dimenzijama identične prethodnima kapaciteta 24 kWh, a jedini "nedostatak" je skromno povećanje težine od samo 21 kg.
Ključ poboljšanih performansi baterije promjene su u unutarnjoj konstrukciji i kemijskim procesima. Uvođenje ugljika, dušika i magnezija na elektrode poboljšava performanse, a boljoj učinkovitosti pridonosi i promjena rasporeda ćelija. Nissan je tako siguran u performanse i pouzdanost nove baterije da će iste biti obuhvaćene jamstvom u trajanju od osam godina, odnosno 160.000 km.
Punjenje novih baterije lako je i jednostavno kao i trenutnih, odnosno vlasnici ovog automobila će bateriju moći puniti kod kuće, na javnim punionicama ili iz mreže brzih punjača (trofazni, 400 V) koja se brzo širi diljem Europe i najbolja je mreža za punjenje električnih vozila na svijetu. Za punjenje baterije do 80 % kapaciteta pri brzom punjenju treba samo 30 minuta, što je posve jednako vremenu potrebnom da se do iste razine napuni baterija kapaciteta 24 kWh.
Pored baterija vrijedi spomenuti i kako facelift Leafa uključuje i osvježeni vanjski izgled s obnovljenim pojedinim detaljima i novom bojom, a od opreme se posebno ističe novi multimedijski sustav NissanConnect EV s povećanim brojem funkcija te s mnogo jednostavnijim rukovanjem i novim dizajnom.
Konkretnije, ovaj će sustav između ostalog omogućiti vozaču da putem mobilnog telefona, dakle daljinski provjeri stanje baterije, grijanje i hlađenje putničke kabine i sl, a tu je i posve obnovljen navigacijski sustav s kartom punionica na kojoj se u stvarnom vremenu prikazuju informacije o punionicama i njihovoj zauzetosti.
Proizvodnja Leafa 30kWh nastavit će se u nissanovoj tvornici u britanskom Sunderlandu, a prodaja u Europi će započeti u siječnju 2016. Cijene i specifikacije za pojedina tržišta bit će objavljene uskoro.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.