Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Neočekivan obrat

Nissan IDx će stići na tržišta, ali bez retro dizajna

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Konceptni modeli IDx (Freeflow i Nismo) su vizija laganog sportskog automobila sa stražnjim pogonom čije bi produkcijske izvedbe cijenom bile vrlo pristupačne.

Reakcije publike, odnosno potencijalnih budućih kupaca na nissanove konceptne modele IDx su bile više no odlične i to s dobrim razlogom jer je japanski proizvođač predstavio vrlo originalne studije vrlo privlačnog i atraktivnog retro dizajna.

Pročitajte i ovo Carlos Ghosn (Foto: AFP) Optužen za malverzacije Smjenio ga upravni odbor: Uhićeni Carlos Ghosn više nije na čelu Nissana Carlos Ghosn (Foto: AFP) USPON I PAD VELIKOG BOSSA Zvali su ga "ubojicom troškova", divio mu se cijeli svijet, a sada je završio iza rešetaka

Od same premijere na prošlogodišnjem tokijskom auto salonu više se puta, iz samog Nissana, mogla čuti informacija kako postoji plan za serijsku proizvodnju IDx-a. No, u istom se razdoblju moglo čuti i nekoliko mišljenja, također iz vrha Nissana, kako do proizvodnje možda ipak neće doći i to iz raznih razloga.

Posljednje informacije pak govore kako će IDx ući u serijsku proizvodnju, no s radikalnim zaokretom kada je riječ o dizajnu. Naime, umjesto retro stylinga, koji je bio tako dobro prihvaćen, navodno su se nissanovi šefovi odlučili "modernizirati" produkcijsku izvedbu koja će s konceptnim modelima dijeliti samo filozofiju pristupanog i laganog sportskog modela sa stražnjim pogonom.

Drugim riječima, ovaj bi automobil više trebao biti inspiriran konceptnim modelom Sports Sedan, nego IDx-om. Samo prema sebi to nije loše, no takav zaokret je pomalo zbunjujući, posebno ako se u obzir uzmu velike pohvale ideji iza IDx-a. U svakom slučaju, kod ove vrste automobila najznačajniju stavku u pravilu čine njegova vozna svojstva i cijena pa tek potom dizajn.

Na kraju, podsjetimo se kako je prilikom predstavljanja Nissan dao naslutiti kako bi eventualnu produkcijsku izvedbu modela IDx Freeflow mogli pokretati 1,2- i 1,5-litreni motori upareni S CVT mjenjačem. Sportski nastrojeni IDx Nismo bi pak trebao pokretati 1,6-litreni pogonski stroj uparen s CVT prijenosom sa 6-stupanjskim ručnim načinom rada. Dolazak ovog modela na tržišta možemo očekivati za koju godinu. Više pročitajte na autonet.hr.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene