Ruski proizvođač proširit će ponudu, njihov možda i najpopularniji model Vesta uskoro će dolaziti u SW Cross izvedbi . Kako kažu iz Lade, upečatljiv dizajn sad je dobio i crossover odlike, čudna je danas definicija atraktivnosti...


Zaboravljena, a toliko u jednom trenutku popularna kod nas, Lada je zadnjih dana bila prilično aktivna. Najnoviji proizvod s proizvodnih traka bit će Vesta SW i Vesta SW Cross. Radi se o vozilima koji bi mogli naznačiti prekretnicu za ruskog proizvođača, a imaju i dobre osnove za takve pompozne najave.

Za početak, ima li u Hrvatskoj uopće zastupnika za Ladu?
Nema, postojalo je do prije koje godine nekoliko trgovaca koji su u svojoj ponudi imali Ladu, ali to se pokazalo neprofitabilnim, što zbog Ladine zaostalosti, a što zbog visokih cijena koje nisu bile njezin adut.

Možemo li se nadati novoj Vesti u Hrvatskoj?

Teško je reći, prema svemu prikazanom model bi mogao imati potencijala, ali ako bi pri tome cijena bila u razumnim okvirima.

Što ćemo propustiti ako ipak ne vidimo Ladu kod nas?

Atraktivni model kao nikada do sada iz Lade, koji nije samo tu da posluži kao sredstvo za prijevoz od točke A do točke B, već da bude vaš životni suputnik u avanturama. Naravno, to su riječi iz marketinškog odjela marke. Ako ćemo biti iskreni, mi bi sve to uzeli s rezervom. Dizajn je napokon oku ugodan, ali vozljivost i sama kvaliteta, u to bi se ipak htjeli sami uvjeriti, bez njihovih sladunjavih opisa. Razmislite još jednom, koliko nas uistinu sanja i mašta o Ladi.

Što Cross donosi Vesti SW?
Čak 203 mm udaljenosti od tla, gotovo 30 mm više u odnosu na klasičnu Vestu SW. Ostale brojke su gotovo identične, pričamo o modelima u kojima se Cross razlikuje zbog naglašenih pojedinih elementa na karoseriji. Vesta nije mala, u duljinu mjeri 4.410 mm, što je još uvijek manje od primjerice Dacije Logan MCV.

Tko je Ladu probudio iz dugog sna?

Renault-Nissan alijansa. Znamo kako je ruski AvtoVAZ od 2012. postao dio francusko-japanske priče. Upravo se prsti Francuza najviše vide u ovoj priči s Rusima. Lada ima već po slikama dosta poveznica s Dacijom, pa bi lako mogli očekivati poznate dCi i TCe motore u Ladi. Iako još uvijek ništa nije potvrđeno. Bit će zanimljivo pratiti kako će Renault-Nissan pozicionirati Ladu na tržištu, tko zna, možda Dacija dobije vlastit podbrand. Do jučer je to bilo nemoguće...

Vezani članci Sumnjiv remont zrakoplova u Rusiji - 1 O poteškoćama helikoptera nakon remonta u Rusiji svi šute. Za probleme nije znala ni predsjednica Zarazna bolnica u Wuhanu Kina optužuje SAD: "Umjesto da ponude pomoć, nakon izbijanja epidemije širili su paniku i strah"