Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Najdraža limuzinske jurilice

Napokon službeno – BMW M5!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nekoliko mjeseci nakon što smo vidjeli pred-serijski model, stigle su službene fotografije i tehnički detalji o novom BMW-u M5.

Internet su preplavile službene fotografije nove generacije BMW M5. Kodnog naziva F10, novi M5 osvježenog izgleda i karoserijom obogaćenom raznim aerodinamičkim dodatcima, uobičajeno je službenog i ozbiljnog izgleda unatoč tomu što sportski agresivan karakter pršti iz svake njegove pore.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna VRUĆI METAL Novi BMW M5 - raketa koja gura tradiciju u drugi plan. Izaberite omiljenu generaciju brzog Bavarca! Slika nije dostupna Vrh ponude sportskih limuzina BMW M5 koncept

Prije gotovo 25 godina svijet je ugledao prvu pravu sportsku luksuznu limuzinu, pravog 'vuka u poslovnom ruhu'. Automobil koji je nudio vozno iskustvo luskuzne limuzine i upravljačke karakteristike visoko-performansnog sportskog automobila bilo je moguće opisati jednom jedinom, jedinstvenom modelskom oznakom – BMW M5.

U ožujku ove godine, kada je čovjek po imenu Chris Harris provozao novi M5 (tada pod tvorničkom oznakom F10), iz BMW-a nisu htjeli potvrditi kakva poboljšanja možemo očekivati vezano za twin-turbo V8 motor koji inače pogoni i X6M i X5M modele, ali su ipak priznali da će nova generacija M5 imati novi usisni i ispušni sustav.

Impozantni V10 agregat iz prethodnog M5 modela Bavarci su odlučili zamijeniti twin-turbo V8 motorom. Snaga je porasla na 560 KS, što je znatno povećanje u odnosu na prethodni E60 M5 s V10 motorom koji je proizvodio 507 KS, a sva silina V8 jedinice dostupna je pri 6.000 o/min (što je 1.750 okretaja niže nego kod V10 motora).

Okretni moment porastao je još više s prethodnih 520 Nm na čak 680 Nm što je sasvim dovoljno da pogura novi M5 do stotke za 4,4 sekunde (E60 M5 trebalo je 4,7 sekundi) a od 0 do 200 km/h ubrza za točno 13 sekundi. Snaga se na stražnje kotače prenosi putem 7-brzinskog mjenjača s dvije spojke.

Od dodatne opreme najvažniji dodatak su tehnički M-paket koji povećava maksimalnu brzinu s 250 km/h na 305 km/h te aktivni M-diferencijal s raspodjelom okretnog momenta.

Samim pogledom na fotografije možemo uočiti da je M5 vrlo poseban automobil sa svojim velikim usisnicima zraka na prednjoj masci, kvartetom ispušnih cijevi na stražnjem kraju i 20-inčnim naplatcima s Z-kategorijom guma.

Više detalja moći ćemo saznati sljedeći tjedan neposredno prije službenog predstavljanja novog M5 na M Festivalu. Za sada nam preostaje da uživamo u fotografijama nama najdraže limuzinske jurilice!

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene