Mnogi bi na prvu mogli pomisliti „kao da već nemaju dovoljno oznaka na automobilima“, no njemački proizvođač automobila razmišlja unaprijed i već se sada prilagođava vremenima u kojima će prometnicama voziti više električnih vozila, nego onih s motorima s unutarnjim izgaranjem.
Pročitajte i ovo
INSIDER
Znate li koliko vas košta davanje žmigavaca?
INSIDER
Top 10 primjera zašto je automobilska prošlost ljepša od budućnosti
Kod automobila na struju ne postoji zapremnina motora kakvu poznajemo u benzincima i dizelašima, ali kod svih vrsta motora možemo izmjeriti snagu. Audi je upravo potonje uzeo kao glavnu smjernicu za nove oznake svojih modela, što će omogućiti lakšu kategorizaciju svih vozila unutar game, bez obzira piše li im na stražnjem kraju TFSI, TDI, g-tron ili e-tron.
Tako će najslabiji modeli u ponudi koji imaju između 81 – 91 kW nositi oznaku 30, zatim slijedi 35 za one između 110 i 120 kW, nakon čega idu modeli sa snagom između 125 - 150kW s brojkom 40 itd. Najveća brojka u ponudi bit će 70, a nosit će je modeli s više od 400 kW. Sportske varijante S i RS te model R8 zasad će se zadržati na svojim starim oznakama.
U praksi će to izgledati ovako – model A8 koji će na jesen prvi donijeti novu nomenklaturu doći će u dvije verzije, od kojih bi dizelska nekoć imala oznaku 3.0 TDI, no od sada će se zvati 50 TDI, dok će benzinski 3.0 TFSI po novom biti 55 TFSI.
Navikavanje na ovaj Audijev potez je zagarantirano, čak i najokorjelijim zaljubljenicima u prstenove iz Ingolstadta. Za one kojima su brojke i slova previše, i dalje postoji opcija ne postavljanja oznaka na automobil.