Producenti iz američke neprofitne organizacije The One Club (www.oneclub.org) koji stoje iza One Show Awardsa objavili su finaliste za 2014 One Show Automobile Advertising of the Year nagradu.
Pročitajte i ovo
Porsche za Detroit pripremio povratak legendarne Targe
Amerikanci napokon predstavili novu Corvettu
U suradnji s NAIAS-om u Detroitu, The One Club je organizirao posebnu nagradu za odavanje priznanja za kreativnu izvrsnost u pet kategorija: Print&Outdoor, Broadcast TV, Online Videos, Interactive and Experiential Advertising te Public Choice Award.
Tu ima svega, od Will Ferrella i Senninog kruga u Formuli 1 pa sve do zanimljivih animacija Honde sa reklamama ''Hands'' i ''Illusions'' i malog Smarta koji pokušava biti terensko vozilo!
Ovogodišnji pobjednici biti će predstavljeni na posebnom događaju tijekom održavanja NAIAS Press Previewa u utorak, 14. siječnja 2014. u Cobo Centru u Detroitu. Mi vam sada donosimo pregled svih reklama koje su nominirane za nagradu te se nadamo se da ćete uživati.
Broadcast TV:
Dodge "It Comes Standard" - Wieden+Kennedy/Portland
Honda "Hands" - Wieden+Kennedy/London
Honda "Illusions" - McGarryBowen/London
Daimler/Smart "Offroad" - BBDO Germany/Duesseldorf
Land Rover "Roam Free" - Young & Rubicam/New York
Online Videos:
Audi "The Challenge" - PMK*BNC/New York and Audi of America
Honda "Sound of Honda/Ayrton Senna" - Dentsu/Tokyo
Honda "Project Drive-in" - RPA/Santa Monica
Interactive:
BMW "Eli's BMW" - kbs+/New York
Hyundai "Driveway Decision Maker" - Innocean USA/Huntington Beach
Fiat "Abarth 500 Zero Followers" - Leo Burnett/Duesseldorf
Experiential Advertising:
Toyota "Tundra Endeavor Campaign" - Saatchi & Saatchi/Los Angeles
Toyota "Camry Thrill Ride Experience" - Saatchi & Saatchi/Los Angeles
BMW "Window Into the Near Future" - kbs+/New York
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.