Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Može li BMW M235i pobijediti novu SEAT Leon Cupru u utrci ubrzanja?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Mogu li utrke ubrzanja ikada dosaditi? Mi kažemo da ne! Okršaji velikih i malih pokazuju pravi omjer snaga a mi vam ovim putem donosimo utrku ubrzanja novog najmanjeg coupea iz BMW-a protiv nove SEAT Cupre 280!

Ekipa iz EVO časopisa često nam ponudi razne utrke ubrzanja na 400 metara suprotstavljajući automobile koji bi trebali biti prilično slični. Tu i tamo, iz puke zabave, naprave i koju iznimku, kao u ovom slučaju kada su sučelili BMW M235i i SEAT Leon Cupru 280.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Aston Martin CC100 Speedster za 100. rođendan Slika nije dostupna Legendarni Porsche 911 slavi 50. rođendan

Nije to ni tako luda ideja ako se prisjetimo da španjolski hatchback trenutno drži svjetski rekord na Nurburgringu za najbrži cestovni automobil s prednjim pogonom. Ipak, to ne znači da se može nositi s automobilom potpuno drugačije konfiguracije, unatoč relativno sličnom omjeru snage i mase.

Čim pogledamo specifikacije, jasno je tko bi trebao izvući kraći kraj u ovoj priči. BMW M235i ima 326 KS koje mu dostavlja 3.0-litreni twin-turbo redni šesterocilindrični motor koji snagu šalje na stražnje kotače putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača dok ukupan omjer snage i mase iznosi 222 KS po toni.

S druge strane, SEAT Leon Cupra 280 dolazi s 2.0-litrenim rednim četverocilindričnim turbo motorom uparenim s DSG mjenjačem koji maksimalnih 280 KS prenosi na prednje kotače. Omjer mase i snage u slučaju Cupre iznosi 212 KS po toni.

Time rečeno, omjer snage i mase ipak je vrlo blizu. Pogledajte u video prilogu što se dogodilo na stazi.

 Tko je brži: stari Golf GTI ili novi Golf TDI?

 

Za razliku od utrke ubrzanja između BMW M235i modela i SEAT Leon Cupre, u drugoj rundi svoju su sreću okušali Porsche 911 Turbo Cabriolet i najnoviji Nissan GT-R, a moramo reći da su ovdje uvjeti ipak bili malo pravedniji.

911 Turbo Cabriolet, ima 520 KS za što je zaslužan 3.8-litreni šesterocilindrični turbo boxer motor koji katapultira luksuzni kabriolet do stotke za 3.5 sekundi ili čak 3.3 sekunde u kombinaciji s Chrono paketom i Sport Plus funkcijom.

Nissan GT-R pak mnogi smatraju jednim od najboljih i najbržih serijskih cestovnih automobila, barem kad dođe do ubrzanja na ravnom komadu ceste. GT-R pod poklopcem ima 3.8-litreni twin-turbo V6 motor sa 545 KS, što će reći da su Japanci uspijeli izvući više snage iz motora iste zapremnine i istog broja cilindara, a proizvođač tvrdi da GT-R do stotke ubrzava za samo 2.9 sekunde.

U ovom slučaju neće biti tako lako pogoditi tko bi mogao pobijediti pa predlažemo da pogledate video prilog.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene