Naš glavni akter u ovoj priči je u nezahvalnoj misiji koju je zapravo fenomenalno odradio. Dobio je zadatak u kojem mora ispraviti sve ono što su godinama dizajneri iz Stuttgarta najblaže rečeno, pomalo dosadno i bezidejno radili. U tolikoj mjeri da je popratne nazive njihovih karavanskih inačica bolje ne navoditi.
Pročitajte i ovo
TEST
TEST: Škoda Superb Combi - Česi na vrhu, zajedno uz Audi, BMW?
TEST
TEST: Mercedes-Benz GLA – zasluženi redizajn koji se ne vidi, ali osjeća...
Smanjenu dozu funkcionalnosti uspješno nadopunjuje velika doza profinjenosti
Pojavljivanjem nove generacije Mercedesovih vozila takva neslavna etiketa odlazi u povijest, a za to se ponajviše pobrinula nova C klasa. Ostavila nas je u dilemi je li nam ljepša i dopadljivija u ovoj “radnoj” ili klasičnoj limuzinskoj izvedbi. Osim što je neusporedivo funkcionalnija, osjećaj vožnje i premium ugođaj su ostali isti, a svemu dodatno doprinosi AMG paket opreme koji sve linije automobila dodatno ističe.
Ipak, dojam prostranosti nije na razini glavnih igrača u ovoj klasi. Takav nedostatke zato popravljaju drugi elementi. Bespredmetno je uopće pričati kakvi su materijali u unutrašnjosti i jednostavno je shvatiti zašto je sama marka na takvom cijenjenom glasu kroz cijelu svoju povijest.
Već puno puta isprobani pogonski sklop u dizelskoj izvedbi C 220 koji isporučuje 170 KS je i više nego prava mjera za ovakav automobil. Potrošnja je također dovedena na rub savršenstva, pa tako i ekonomičnost automobila svaki put iznova oduševi. U tolikoj mjeri da mnogi od vas neće povjerovati ako kažemo da se kretala do brojke od 7 litara.
Lakoća upravljanja donosi osjećaj lebdenja cestom, a nimalo nas neće začuditi ako ih sve više počnemo viđati na prometnicama. Isprobana C klasa pokazala se s relativno razumnom cijenom kada znamo o kojem brandu pričamo, ali zapamtite – ovdje su brojke opet u drugom planu u svakom pogledu. Glavnu riječ ipak vodi prestiž.
MERCEDES-BENZ C 220 BlueTEC T-model
Motor četverocilindarski, dizelski Obujam 2143 cm3 Snaga 125 kW(170 KS) pri 3000/min Najveći okretni moment 400 Nm pri 1400-2800/min Pogon na prednje kotače Mjenjač sedmerostupanjski, automatski • D/Š/V 4702/1810/1457 mm Najveća brzina 220 km/h 0 – 100 km/h 7,9 s Prtljažnik 586 l Potrošnja 6,8 l /100 km Spremnik goriva: 41 l Emisija CO2 108 g/km Cijena 375.287 kuna