Kao prvo, izgled je uspio pomiriti najvažnije osobine koje cijene i žene i muškarci. Tako damama izgleda slatko i simpatično, dok muškarci nalaze dovoljno dinamike i sportskog duha. Nema sumnje, u odnosu na ranije Mazdine male automobile, aktualna dvojka izgleda dosita dobro, donosi Automotiv.
Pročitajte i ovo
TEST RABLJENOG
Maraton test 100.000 km u Mazdi 3
Odaberi Mazdu za Andreu Andrassy
Unutrašnjost ostavlja sličan dojam. Ništa ovdje nije predizajnirano i sve je na svom mjestu. Ergonomski - bez zamjerke. Dapače, i bolje od većine konkurenata, jer su Mazdini inženjeri ručicu mjenjača podigli na središnju konzolu. Prednosti ovakvog koncepta, koji se uglavnom sretao u većim monovolumenima, sasvim su jasne.
Testirana je 'dvojka' bila opremljena benzincem iz sredine ponude. Dojma smo kako je 86 konja idealna mjera za jedan od najlakših automobila u klasi. Dvojka je prilično živahna, iako na papiru i ne djeluje tako. Ubrzanje od 13 sekundi do stotke neće vas učiniti među bržima u gradu, no jednim od agilnijih svakako. A od onih bržih, definitivno ćete biti štedljiviji. Mi smo tako prolazili s manje od sedam litara u prosjeku.
No, da silni konji nisu ključni, pokazuju ovjes i izbalansiranost ovog modela. Dvojku je doista užitak voziti. Sportski nastrojeni vozači sa smiješkom će prolaziti svaki zavoj, čemu u prilog ide precizan i komunikativan upravljač. Pa iako se vozi prilično sportski, Mazda 2 nije nimalo neudobna. Ovjesu i ukupnom dojmu u vožnji, ovdje dajemo čistu peticu.
Oprema oznake TE donosi korisne dodatke koje ne morate nužno imati da biste bili zadovoljni automobilom. Primjerice, automatsku klimu ili komande radio uređaja na upravljaču. Možete li bez toga, tada i cijena od 97 tisuća kuna može biti niža. No, bez obzira na paket opreme, 'dvojki' svakako dajemo visoku ocjenu, uz jasnu preporuku za kupnju.