Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Redizajn druge generacije

Mazda predstavila novu 'šesticu'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Mazda 6 je već godinama jedan od najpopularnijih automobila srednje klase na hrvatskom tržištu, a zahvaljujući redizajnu svoje druge generacije, Mazda 6 je od nedavno ponovno u središtu pažnje.

Šestica svoje kupce privlači atraktivnim i agresivnim dizajnom ali i ugledom kojeg ova japanska marka uživa na tržištu, a promjene je istražila ekipa Automotiva.

Pročitajte i ovo Sportske igre mladih - 2 Sportske igre mladih Prokurative kao sportska arena: Split je domaćin završnice natjecanja u kojem je sudjelovalo 260 tisuća mladih Ilustracija spasili ih vatrogasci Drama u sportskoj dvorani! Djeca s trenerom zaglavila u dizalu, osmero ih završilo u bolnici

Najveće promjene dogodile su se na prednjem dijelu gdje su maska i odbojnik promijenjeni u stilu sličnom onom na aktualnoj Mazdi 3. Osim toga promijenjena su i prednja te stražnja svjetla.

U unutrašnjosti također slični, sitni kozmetički zahvati. Upravljač, središnji zaslon, materijali sjedala i ukrasni detalji. Ponuda prostora je kao što i očekujemo od velikog automobila srednje klase – prilično raskošna. I sprijeda i straga se sjedi udobno, dok će prtljažnik sa 509 litara potpuno zadovoljiti potrebe veće obitelji.

Ponuda dizelskih motora nije se bitno mijenjala tako da u testiranom modelu svoj posao obavlja motor jednake snage kao i kod prethodnika – 163 konja. Ipak, motor je blago dorađen te sada troši nešto manje. U našem slučaju 6,7 litara na sto kilometara. Dobar rezultat.

Pohvale zaslužuju i druge karekteristike motora: uglađenost, mirnoća rada, zvuk. S ubrzanjem do 100 za 8,9 sekundi i maksimalnom brzinom od 212 kilometara na sat, ova će šestica zadovoljiti i zahtjevnije apetite.

Dinamika je riječ koja se može vezati uz novu Mazdu

Promjene su zahvatile i ovjes koji je opsežno modificiran. To je posebno primjetno tijekom vožnje po lošijim podlogama gdje ovjes sada proizvodi mnogo manje vibracija i buke te je uz to i udobniji. Blage kritike za udobnost šestice s redizajnom su tako postale suvišne. Unatoč poboljšanoj udobnosti vozne karakteristike i upravljivost nisu stavljeni u drugi plan. Mazda 6 se vozi kako i izgleda – dinamično.

Uz snažni dizelski motor testirane šestice dolazi samo jedna razina opreme – raskošna GTA. Osim sportskih dodataka na karoseriji i velikih kotača, ovaj paket opreme donosi i mnogo luksuza u unutrašnjosti. Sportska sjedala djelomično presvučena kožom, brojne ukrasne umetke, smart card sustav otvaranja i paljenja automobila bez vađenja ključa iz džepa, i druge detalje.

U skladu sa svim time je i cijena automobila od 245 tisuća kuna. Iako je to mnogo novaca, uzmemo li u obzir uloženo i dobiveno, Mazda 6 se doima kao sasvim fer ponuda. Što je i oduvijek bila. Stoga u njen uspjeh ne treba sumnjati.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene