Obavijesti Video Pretražite Navigacija
U prodajnim salonima 2015.

Mazda predstavila novi MX-5

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Dugoočekivani novi roadster iz Hiroshime napokon je pred nama. No, već sada izgleda kako četvrta generacija Mazde MX-5 neće svakoga oduševiti, barem ne svojim izgledom.

Mazda je u novootvorenom središnjem promocijskim centru Mazda Space u Barceloni te istodobno na još dva slična eventa u Japanu i SAD-u predstavila četvrtu generaciju svog kultnog roadstera kojega karakterizira jedinstvena adaptacija tzv. Kodo dizajna te značajna upotreba SkyActiv tehnologije.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna KLASIK Ljubitelj ste Mazde? Kupujte kartu za Njemačku! Slika nije dostupna TEST TEST: Mazda3 Sedan je dokaz da kompaktne limuzine mogu biti atraktivne!

U Mazdi naglašavaju kako se prije svega to odnosi na posebno podešene SkyActive-G benzinske motore i, po prvi put, na izvedbu SkyActiv podvozja za stražnji pogon. O kojim je motorima riječ nije poznato, no vjeruje se kako će se raditi o 1.5 i 2,0-litrenim pogonskim strojevima, koji će biti upareni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će se u opcijskoj opremi vjerojatno nalaziti automatski prijenos.

Nadalje, uz približno 100 kg manju masu u odnosu na aktualni model i najniže težište do sada, novo izdanje mazdinog kultnog roadstera dodatno naglašava Jinba Ittaj ("jedinstvo-konja i jahača“) odzivnost i agilnost automobila koje su MX-5 oduvijek činili vozilom za suštinski užitak u vožnji.

Spomenuto smanjenje mase vraća novu MX-5 na razinu usporedivu s izvornim modelom, koji je svojim predstavljanjem 1989. napravio revoluciju ponovno oživjevši tržište pristupačnih laganih sportskih automobila. U posljednjih 25 godina proizvedeno je više od 947.000 primjeraka, a MX-5 drži Guinnessov rekord kao najprodavaniji sportski dvosjed svih vremena.

Tehničkih podataka je za sada dakle malo, a znamo tek kako će dimenzije ovog modela iznositi 3915 x 1730 x 1235 m, što znači kako će novitet biti 105 mm kraći, 20 mm niži i 10 mm širi od prethodnika. Nadalje, međuosovinski mu je razmak 15 mm kraći (2315 mm), a stražnji i prednji prevjesi su skraćeni za 90 mm. Standardne gume bi trebale biti dimenzija 195/50 R16, a tu su i ventilirani diskovi sprijeda i puni otraga. Recimo i kako je interijer prepoznatljiv, a proizvođač tvrdi kako je kvaliteta istog svakako poboljšana u odnosu na prethodnika.

Na kraju dodajmo kako će prodaja ovog modela na europskim tržištima započeti tijekom 2015. Više pročitajte na autonet.hr.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene