Gradski sportaš s trkaćim duhom FIAT 500 Abarth sada nam dolazi u kabriolet karoserijskoj formi sa 160 KS.


FIAT 500C Abarth donosi iste one atribute koje vežemo uz hatchback model, onaj visoko-performansni DNK FIAT 500 Abarth modela zbog kojega je ovaj mali sportaš s trkaćim duhom postao trenutačan uspjeh na prometnicama i trkaćim stazama. Sada nam dolazi sve to ali još bolje u kabriolet karoserijskoj formi s više svježeg zraka i nezamijenjivog Abarth zvuka iz ispušnih cijevi.

Vezani članci Slika nije dostupna Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži? Slika nije dostupna Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?

S jednim pritiskom gumba mekani, elektronički upravljani krov FIAT 500C Abartha povlači se prema stražnjem spojleru što je moguće odraditi i u vožnji i to do brzine od 100 km/h što ne pruža niti jedan drugi automobil u klasi. Do koje mjere se želi otvoriti krov može se regulirati na način da se pritisne gumb u bilo kojem trenutku povlačenja krova. Ponovnim pritiskom gumba krovište će se otvoriti do kraja i uredno smjestiti iza naslonjača za glavu (što je moguće pri brzinama do 80 km/h).

Pored ovog inteligentno projektiranog, električki upravljanog mekog krovišta s podesivim stupnjem otvaranja, FIAT 500C Abarth oduševiti će činjenicom da i dalje zadržava karakterističnu, ikonsku formu Cinquecenta dok pruža još više strukturalne čvrstoće i 70 posto manje trešnje prednjeg kraja automobila u odnosu na glavne konkurente.

Poput svog hatchback imenjaka, FIAT 500C Abarth ispod poklopca motora udomljuje isprobani 1.4-litreni MultiAir Turbo motor sa 160 KS, do 230 Nm maksimalnog okretnog momenta koji su dostatni za ubrzanje od 0-100 km/h za tek 7 sekundi. Turbo punjač vrti se do 230.000 o/min a radi na 1.24 bara.

Novi FIAT 500C Abarth projektiran je s ciljem da iskorištava puni raspon svog visoko-performansnog potencijala te je stoga opremeljen 5-stupanjskim ručnim mjenjačem koji je svoju reputaciju također stekao izvrsnim rezultatima u natjecateljskoj areni.

FIAT 500C Abarth dolaziti će standardno opremljen 16 x 6.5-inčnim naplatcima od lijevanog aluminija omotanim Pirelli Cinturato P7 pneumaticima dimenzija 195/45 R16 za trakciju u svim godišnjim dobima i niskom razinom zvuka. Za još bolje performanse i još više trakcije moguće je naručiti veće i šire 17 x 7-inčne kovane aluminijske naplatke uz pomoć kojih ovaj karizmatični Abarth ostaje lagan i agilan u svakom zavoju a visoko-performansne trosezonske Pirelli P-Zero Nero gume dimenzija 205/40 R17 uz bolju trakciju i upravljivost donose i širi i moćniji stav.

Agresivan dizajn FIAT 500C Abartha utjelovljuje tradiciju Abarth brenda do maksimuma. Funkcionalni i pažljivo promišljeni detalji dizajnirani su i implementirani na način da poboljšavaju performanse automobila dok istovremeno naglašavaju jednostavan i čist dizajnerski jezik. Uz difuzor, sportski izgled ali i zvuk specifičan za Abarth modele pružaju okrugle ispušne cijevi izvedene u obliku dva kruga.

►►►   Abarth 695 Tributo Maserati

►►►   FIAT 500 Abarth sa 300 KS

►►►   Pogledajte FIAT 500 sa stražnjim pogonom i 230 KS

 

U unutrašnjosti FIAT 500C Abartha vizualni dojam karakterizira vrlo uspješna i elegantna kombinacija čistih linija i funkcionalnih elemenata. Abarth sportski upravljač s perforiranom kožom i ravnim dnom pruža osjećaj, izgled i ergonomičnost kakva se traži kod dinamične vožnje koju ovaj automobil i priziva. Veliki okrugli mjerni instrumenti s brzinomjerom do 260 km/h, mjeračem broja okretaja i putnim računalom iza upravljača stilski su naglašeni kožnim rubom s crvenim kontrastnim prošivima.

Još jedan zanimljiv element koji dolazi s Abarthovim PCM-om, kontrolnim modulom za pogonski sklop, jest indikator s kazaljkom turbo boosta smješten na lijevoj strani instrumentne ploče. Ako vozač želi uključiti ''Sport'' način rada, LED indikator isprekidano svijetli kako se broj okretaja približava crvenom što vozaču trenutačno pruža povratnu informaciju, posebice na stazi ili tijekom dinamičnije, sportske vožnje, da je optimalno vrijeme za promjenu stupnja prijenosa.

Jedinstvena Abarth prednja sportska sjedala s velikim bočnim potporama stilski su naglašena trkaćim sigurnosnim pojasevima i kontrastnim prošivima. Spomenuta sjedala imaju ugrađene i bočne zračne jastuke za zaštitu trupa. Želeći naglasiti da ovaj mali sportski kabriolet ima izuzetno puno prostora u unutrašnjosti, te više prostora za noge na stražnjoj klupi i prostora u širinu u odnosu na konkurenciju, gornji dio naslona stražnje klupe podignut je više prema gore i dodatno podstavljen za bolju potporu za leđa.

Novost za malog Abartha je i Beats by Dr.Dre, audio sustav koji putnicima u unutrašnjosti FIAT 500C Abartha nudi visoko-kvalitetno auditorno iskustvo. Beats Audio sustav sa studijskom kvalitetom zvuka uključuje šest visoko-kvalitetnih zvučnika, 8-inčni DVC subwoofer s kučištem u prtljažnom prostoru i 8-kanalno pojačalo s Beats Audio digitalnim procesorom zvuka.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.