U ovom slučaju i jest tako. Naime, Njegovo Veličanstvo Princ Albert II od Monaka ovog vikenda će postati oženjen čovjek, a za potrebe prijevoza Lexus je kraljevskoj obitelji ustupio vrlo posebnu limuzinu – LS600h L Landaulet.
Pročitajte i ovo
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
Renault oduševio novim Espaceom
Lexusov LS600h L Landaulet koristit će se kao službeni automobil za vjenčanje Njegovog Veličanstva princa Alberta II od Monaka s plavokosom olimpijkom Charlene Wittstock rođenom u Zimbabweu.
Lexus LS600h L Landaulet opremljen je proizvođačevom Hybrid Drive pogonskom tehnologijom koji nudi performanse i razinu udobnosti kakva se i očekuje od Lexusovog top modela, dok istovremeno proizvodi daleko manje CO2 i dušikovih oksida od bilo kojeg drugog modela u svojoj klasi.
'Lexus s velikim ponosom predstavlja ovaj izuzetan potpuno hibridni automobil za Njegovo Veličanstvo, Princa Alberta II od Monaka', rekao je Andy Pfeiffenberger, potpredsjednik Lexusa za Europu. 'Naša posvećenost inovacijama i održivoj mobilnosti savršeno odgovara Princu Albertu II koji inače pokazuje veliko zanimanje i ulaže napore u promoviranje održivog razvoja i zaštitu okoliša', dodao je.
Tehnološki napredna transformacija odvila se pod palicom renomiranog proizvođača karoserija iz Belgije, tvrtke po imenu Carat Duchatelet, iako u bliskoj suradnji s Lexusovim inženjerima u Bruxellesu kako ništa ne bi bilo prepušteno slučaju.
Trebalo je nešto više od 2.000 sati posla da se Lexusova limuzina preobrazi u svadbeno vozilo pri čemu je temeljni cilj bio osigurati da konačni rezultat bude kvalitetan i tehnološki sofisticiran kao i sva Lexusova vozila, a da ujedno nudi iste performanse, sigurnost i dinamičnost koje karakteriziraju izvorni LS600h L.
'Imamo 40 godina iskustva u izradi vozila za predsjednike, kraljevske obitelji i druge vrlo važne osobe diljem svijeta', objašnjava Benoit Ceulemans, izvršni direktor korporativnog razvoja u tvrtci Carat Duchatelet. 'Ovaj projekt je svojevrsna prekretnica za nas. To je prvi put da se naša tvrtka javno dovodi u vezu s ovako prestižnim projektom i posebnim događajem'.
Landaulet je tip karoserije koji karakterizira otvoreni krov na predjelu stražnjih sjedala pri čemu prednja sjedala mogu biti prekrivena krovom, a i ne moraju.
Proces preobrazbe započeo je opsežnim izračunima uz pomoć računalnih programa za dizajn, simulaciju i 3-D modeliranja. Karoserija je ojačana najnaprednijim materijalima u ponudi poput karbonskih vlakana i kevlara specifične saćaste strukture kako bi šasija vozila zadržala tvrdoću i torzijsku krutost nakon uklanjanja krova i stupova.
Dijelovi proizvedeni od kompozitnih materijala morali su biti obrađeni na visokim temperaturama i gotovo su stopljeni s golom šasijom u posebno pripremljenoj peći. Zbog tog specifičnog proizvodnog procesa, glavnina vozila morala se potpuno rastaviti na dijelove što je značilo rastavljanje nekih 20.000 mehaničkih dijelova, elektroničkih komponenti i dijelova iz putničke kabine kao i presvlaka.
Ponovno sastavljanje ovog beskonačnog niza komponenti odvijalo se pod budnim okom Lexusovog tima inženjera kako bi osigurali da posebni 'kraljevski' model u potpunosti odgovara specifikacijama izvornog vozila.
Nanošenje boje i poliranje radilo se prije ponovnog spajanja dijelova. Lexus LS600h L Landaulet dolazi u posebno elegantnoj 'Midnight Blue' boji karoserije, a duboka 'kraljevska' tamno plava boja nanošena je ručno u nekoliko slojeva, te je također ekološki prihvatljiva.
Prozirni krov bio je izazov za sebe kako zbog dizajna, jer je izrađen iz jednog komada i nema nikakva ojačanja ili stupove, tako i zbog same izrade, a Lexus je u tom pogledu zatražio pomoć od dobavljača koji se specijalizira za slične elemente za avio-industriju.
Krov se može i ukloniti a konačna izrada pala je u ruke jednoj od vodećih tvrtki za izradu proizvoda od prozirnih komponenti poput vjetrobranskih stakala za helikoptere i borbene avione. Izrađen u jednom komadu, ovaj krov od ultra-laganih polikarbonata mjeri samo 8mm debljine i 26 kg težine.
Prije izrade samog prozirnog krova, izrađen je uzorak od karbonskih vlakana saćaste strukture kako bi se točno odredio oblik, strukturalni integritet i dimenzije da bi savršeno odgovarao karoseriji vozila s mogućnošću pogreške do maksimalno 1mm. Nakon što je dovršen dizajn, pokrenut je iznimno precizan proces proizvodnje koji je potpuno automatiziran.
Posljednja faza preobrazbe ovog jedinstvenog Lexusa LS600h L, ponovno sastavljanje i završne detalje radio je tim od 10 ljudi u suradnji s Lexusovim inženjerima koji su radili punom parom dva tjedna kako bi automobil odgovarao specifikacijama i razini kvalitete i sofisticiranosti kakva se očekuje od ovakvog vozila.
Na sam dan vjenčanja, Landaulet LS600h L koristit će se za prijevoz kraljevskog para po kneževini nakon crkvene ceremonije. Tijekom njihovog obilaska Kneževine, automobil će raditi pri nula emisija štetnih plinova i čestica koristeći isključivo električni motor.
Nakon završetka proslave, ovaj jedinstveni Lexus Landaulet biti će izložen u Media Centru nakon čega će se premjestiti u Oceanografski muzej gdje će ostati na uživanje posjetitelja.