Većina modela automobila ima vijek trajanja od pet do deset godina, uz obavezan 'facelift' na pola puta koji im pomaže da ostanu svježi i konkurentni. Neki modeli pak hrabro se drže već desetljećima uz tek minimalne promjene a upravo takav je i Land Rover Defender!
Pročitajte i ovo
650S
McLaren za Ženevu pripremio novi opaki model
Potpuno novi Renault Twingo dolazi sa stražnjim pogonom
Kao što smo već i navikli od Land Rovera, nove posebne verzije ili paketi opreme ne utječu na općeniti karakter ili identitet vozila na bilo kakav značajniji način već su promjene ograničene samo na manje estetske zahvate s ciljem povećavanja dojma luksuza.
Novi opcionalni paketi nazvani su Black Pack i Silver Pack a oba donose vizualne promjene u pogledu palete boja na vanjskom i unutarnjem izgledu u skladu s imenom paketa, kako za model s 90-inčnim međuosovinskim razmakom tako i za produženi model s 110-inčnim razmakom (međuosovinski razmak od 2286, odnosno 2800 mm).
Novi modeli, kako i naziv modela govori, umjesto standardnih boja karoserije nose jednu od dvije nove boje pri čemu crna ili srebrna boja prekrivaju elemente poput krovišta, rešetke hladnjaka i dr. s ciljem stvaranja kontrasta.
Black Pack donosi Santorini crnu boju koja prekriva krovište, rešetku, okvir rešetke, okvire svjetlosnih sklopova, lukove kotača dok je i oznaka 'Defender' na poklopcu motora u istoj boji.
U slučaju Silver Pack varijante sve je isto osim što je temeljna boja karoserije crna dok su kontrastni elementi u srebrnoj boji a u ovom slučaju lukovi kotača ostaju u boji karoserije za nešto elegantniji dojam.
Legendarni Land Rover Defender dobio makeover by Kahn Design
Zatamnjena stakla i Alston presvlake krovišta u unutrašnjosti u boji bjelokosti dodatno unapređuju estetski dojam vozila. Također valja spomenuti da oba dolaze s ABS sustavom i sustavom kontrole stabilnosti što je dio standardne opreme u slučaju modela za domaće britansko i europsko tržište.
Pod poklopcem motora nalazi se 2.2-litreni dizelaš uparen s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem što drugim riječima znači da se Defender i u ovom novom ruhu i dalje može pohvaliti s 360 Nm okretnog momenta što omogućava vuču i vožnju u svim uvjetima bez imalo muke. Maksimalna brzina iznosi 145 km/h a do stotke mu treba 15,8 sekundi. Masa vozila iznosi 2.505 kg.
Land Rover Defender trebao bi se prestati proizvoditi sljedeće godine a možda pozitivne prodajne brojke novih izdanja potaknu britanski brend da promijeni mišljenje i ostavi ovu ikonu SUV segmenta u prodaji.
Novi Defender model vjerojatno neće zadržati svoj utilitaristički izgled ali nadajmo se da će i dalje imati pregršt karaktera i buntovnosti. Stilski gledano, najveći utjecaj na dizajn novog Defendera mogli bi imati DC100 koncepti prikazani proteklih godina.
Da li je ovo novi Land Rover Defender (DC100)?
Za koji god se dizajnerski smjer odlučili, nadamo se da će novi Defender zadržati sve svoje off-road sposobnosti koje tradicionalni kupci Defendera i očekuju i vole.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.