Donosimo vam kratki osvrt na testove ubrzanja Megana RS Trophy protiv nove Astre OPC i Focusa ST.


Koji je najbolji kompaktni sportaš na tržištu? To je pitanje čiji odgovor žele svi zaljubljenici u male gradske jurilice. Britanski EVO magazin i MotoSport magazin odradili su prve testove ubrzanja dok se pravi 'track' testovi očekuju nešto kasnije. Glavni akter ovih usporedbi bio je fenomenalni Renault Megane RS Trophy, a suprotstavili su mu se novi Ford Focus ST te najnovije izdanje popularne Opel Astre OPC.

Vezani članci Slika nije dostupna Wolf podigao Focus ST na 370 KS Slika nije dostupna Ford Focus ST dobio ‘Overboost' funkciju

Kao zadnji model spomenutih jurilica pojavila se Astra OPC. Za razliku od prethodnih OPC modela, glavna karakteristika nove Astre OPC je upravo njeno novo podvozje visokih performansi, HiPerStrut. U kombinaciji sa sustavom podvozja FlexRide Astra OPC nudi doista iznimne mogućnosti upravljanja. Uz to, Astra je opremljena i sa mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem na prednjoj osovini. Snagu dostavlja novi 2.0-litreni turbo motor s četiri cilindra i sustavom direktnog ubrizgavanja a isti je sposoban za maksimalno 280 KS i 400 Nm maksimalnog okretnog momenta koji se prenose na prednje kotače putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Ovakve reference dovoljne su da nova Astra OPC od nule do stotke ubrza za 6,1 sekundu i postigne maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Drugi model u ovim testovima je novi Ford Focus ST. Focus ST je prvi model koji dolazi izravno iz hale Fordovog 'Performance Vehicles' tima koji je zaslužan da novi ST ima potpuno novi 2.0-litreni EcoBoost motor s direktnim ubrizgavanjem te 250 KS i 360 Nm. U usporedbi s 2.5-litrenim motorom s pet cilindara koji pogoni prethodnu verziju Focus ST-a, novi 4-cilindrični motor omogućava bolje performanse ali manjom zapremninom i inovativnim tehnološkim rješenjima istovremeno donosi i manju potrošnju goriva.

Glavni i treći akter ovih testova dakako je Renault Megane RS Trophy kojeg pogoni 2.0-litreni benzinac s turbo punjačem koji dostavlja 265 KS i 360 Nm okretnog momenta dostupnih između 3.000 i 5.000 o/min, a uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji snagu prenosi na prednje kotače. Megane RS 265 Trophy temelji se na Cup modelu. Šasija je ostala ista, a neka tehnološka rješenja došla su ravno s Megane Trophy trkaćeg automobila. Tu je i diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Glavna značajka vezana uz ovaj automobil je da lakši od Astre OPC cca. 100 kg.

 

U nastavku pogledajte dva video priloga pa procijenite sami kako Megane RS Trophy stoji protiv novih gradskih kompaktnih jurilica sa oznakom OPC i ST!


  Megane RS vs. Opel Astra OPC:

 

Megane RS vs. Ford Focus ST:

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju