Vodeći hrvatski web site za vozila objavio je rezultate istraživanja o navikama, preferencijama i učestalosti kupnje automobila u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno u rujnu i listopadu na više od 600 ispitanika.
Više od polovice ispitanih izjasnilo se da bi radije kupilo rabljeni automobil nego novi. Također, jasno je da u kriznim vremenima pri kupnji automobila manju ulogu igraju emocije, a mnogo veću razum. 'Postoje razlike među muškim i ženskim kupcima automobila postoje i druge razlike, ali su više-manje složni oko jednoga, cijene automobila' rekla je za Automotiv voditeljica promocije Tau on-line Martina Lovrić.
Iznenađujuće, većina kupaca svoja automobil namjerava kupiti gotovinom, nakon toga slijedi kombinacija gotovine i kredita, dok je onih koji automobil namjeravaju financirati putem lizinga svega 11 posto. Više od polovice ispitanih izjasnilo se da bi radije kupilo rabljeni automobil nego novi. Također, jasno je da u kriznim vremenima pri kupnji automobila manju ulogu igraju emocije, a mnogo veću razum.
Sve rezultate istraživanja pogledajte u videu.