Uni-Cub je sljedeći evolucijski korak u razvoju ovakvih sredstava mobilnosti a temelji se na U3-X modelu koji je Honda predstavila 2009. godine. Uni-Cub se temelji na proizvođačevoj tehnologiji za održavanje ravnoteže i pionirskoj višesmjernoj konfiguraciji kotača službenog naziva Honda Omni Traction Drive System.
Spomenuta tehnološka rješenja omogućavaju korisniku da kontrolira brzinu, smjer kretanja, da skreće i da se zaustavlja težinom vlastitog tijela. Obzirom da se korisnik može slobodno kretati naprijed, natrag, lijevo ili desno, ili pak dijagonalno, isti može brzo i lagano manevrirati u gužvama.
Nadalje, kompaktnim dimenzijama i specifičnim položajem sjedišta, korisnik Uni-Cuba može lagano nogama doseći tlo te je u svakom trenutku u istoj visini s pješacima. Takva konfiguracija promiče sklad između korisnika Uni-Cuba i drugih osoba koji se tako može slobodno i udobno kretati u zatvorenim prostorima i među drugim ljudima.
Uni-Cub ima sjedalo nalik na ona na skuterima koje leži na čvrstoj konstrukciji s jednim glavnim kotačem koji se može okretati u raznim smjerovima i malim pomoćnim kotačem koji se kreće bočno umjesto naprijed i natrag, nudeći istu slobodu kretanja kao i da hodate.
Honda će u lipnju provesti testiranja Uni-Cuba u sklopu zajedničkog projekta s japanskim nacionalnim muzejom znanosti i inovacija. Osim testiranja praktičnosti korištenja Uni-Cuba u zatvorenim prostorima, cilj projekta je i istraživanje praktičnih aplikacija u raznim okruženjima u Japanu ali i drugim zemljama.
Tehnološke osnove Uni-Cuba dolaze iz Honda Robotics odjela u kojemu Hondini stručnjaci istražuju razvoj čovjekolikih robota, uključujući i svjetski poznati ASIMO.
Honda namjerava nastaviti sa svojim proaktivnim pristupom istraživanju i razvoju sljedeće generacije mobilnih tehnologija s ciljem da što većem broju ljudi ponudi mogućnost zadovoljstva i užitka slobode kretanja.
Iako je domet Uni-Cuba tek 6 km a maksimalna brzina 6 km/h, isti je ipak namijenjen za osobe koje su teže pokretne za lakše kretanje u zatvorenim prostorima za razliku od Segwaya koji pak svoju primjenu nalazi na gradskim ulicama. Iako vrlo zanimljiv proizvod, s ovakvim tehničkim karakteristikama, očigledno je da bi svaka osoba koja je u razumno dobroj fizičkoj kondiciji lako pretekla Uni-Cub, kako što se tiče brzine tako i dometa.
Honda u ovakvim razmišljanjima nije usamljena čemu u prilog idu i drugi zanimljivi, futuristički tipovi prijevoznih sredstava poput GM-ovog EN-V modela i Toyote Winglet.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.