Koliko je za sada poznato, ovaj je automobil pokretan 2,0-litrenim 4-cilindričnim turbo VTEC benzinskim motorom koji će razvijati snagu veću od 206 kW, odnosno 280 KS i koji će se "zavrtjeti" do 7000 o/min te biti uparen sa sportski prilagođenim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Pročitajte i ovo
Nacionalna prezentacija
[VOZILI SMO] Honda Civic Facelift
Štedljiv i praktičan
[TEST] Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Sport
Uz navedenu snagu i druge modifikacije produkcijski bi Type R trebao svojim performansama "zasjeniti sve prethodne Type R modele", no više ćemo saznati tek nakon predstavljanja ovog najavnog koncepta koji je vrlo blizak konačnom modelu.
Nadalje, Type R bi trebao biti opremljen i +R prekidačem (na upravljaču) koji će povećati odziv motora i upravljača, kao i prilagodljivog ovjesa. Drugim riječima, Civic Type R bi trebao, prema službenim navodima, biti vrlo agilan sportski automobil pogodan za svakodnevnu upotrebu, a s +R prekidačem drastično će promijeniti svoj karakter te postati ekstremna jurilica koju će cijeniti najzagriženiji sportski entuzijasti.
Također, automobil će dobiti posebno prilagođen prednji ovjes s dva dodatna zgloba kako bi se, što je moguće više, smanjili učinci [i]Torque Steeringa[/i], tj. utjecaja okretnog momenta koji kod 280 KS snažnog motora i pogona na prednje kotače svakako nije zanemariv.
Kako smo već napisali, više ćemo znati nakon Pariza, a sada još recimo kako bi novi Civic Type R na tržišta trebao stići tijekom iduće godine, dok će proizvodnja biti povjerena hondinim pogonima u Velikoj Britaniji.
Napomena: video najavljuje prethodnu izvedbu konceptnog automobila.
Više novosti potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.