Nakon BMW M3 modela stage 2 tvrtka G-POWER nam sada predstavlja novu stage 3 verziju koja dolazi sa punih 720 KS.


Brzinsko testiranje na stazi Nardo u južnoj Italiji ultimativni je izazov za svakog proizvođača automobila ili motocikala. Visoke temperature i najbrža trkaća staza u svijetu koja poznaje tek jedno stanje: pun gas. Dvanaest i sitno (12.3) kilometara duga staza zapravo je jedan veliki krug promjera 4 kilometra i podignute ceste koja podsjeća na vrlo strmu krivulju.

Vezani članci Slika nije dostupna Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži? Slika nije dostupna Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?

U praksi to znači da Nardo pruža gotovo beskonačnu ravnu liniju za vožnju pod punim gasom koja nikada ne mora stati. Opterećenje na motor u ovakvim je uvjetima izuzetno veliko te upravo stoga proizvođači i tuneri dolaze upravo ovdje vidjeti koliko su dobar posao napravili.

Ovaj gotovo neprijateljski ambijent odvaja muškarce od dječaka, da se tako izrazimo, zbog toga što se samo oni tuneri koji su vrlo pažljivo pratili razvoj vozila od dizajna do proizvodnje mogu pripremiti za ovakva ekstremna opterećenja bez negativnih posljedica na motor. Osim toga, guranje motora do krajnjih granica što se tiče maksimalne brzine vozila u stvarnim cestovnim uvjetima (za razliku od idealnih uvjeta u testnim laboratorijima i zračnim tunelima) pruža nemilosrdan feedback o postignutim poboljšanjima performansi.

G-POWER objeručke je prihvatio izazov Narda i to s velikim entuzijazmom jer je to bila izvrsna prilika da pokažu impresivne, stvarne performanse njihovih super punjača i da pokažu superiornu kvalitetu proizvoda tvrtke G-POWER.

S Christianom Stöberom, potpredsjednikom i tehničkim direktorom G-POWER-a, za upravljačem M3 G-POWER SK II modela, automobil je postigao maksimalnu brzinu od točno 333.29 km/h. Kasnija mjerenja ubrzanja potvrdila su da G-POWER M3 SK II (570 KS) i ovdje ima izvrsne rezultate: za ubrzanje od 0-100 km/h i od 0-200 km/h trebalo je 4.4 sekunde odnosno 12.9 sekundi.

Nakon ovih testova uvidjeli su da M3 Stage 2 ima još puno potencijala te je nakon samo par mjeseci stvoren M3 Stage 3.

Inženjeri iz G-POWER-a uspijeli su povećati zapremninu originalnog 4.0 V8 motora na 4.6 litara ugradnjom nove radilice i klipova firme Mahle. Kao i kod prethodnog modela G-POWER tim i ovaj je M3 opremio sa SK III ASA T1-723 super punjačem te su napravili neke dodatne modifikacije na ispušnom sustavu i usisu. G-POWER opremio je M3 s podesivim ovjesom te je ugradio 20-inčne Silverstone Diamond naplatke omotane Michelin pneumaticima. Poklopac prtljažnika i motora zamijenjeni su karbonskom inačicom dok je spojler na prednjem braniku osim aerodinamičkih svojstava korišten za postizanje finalnog estetskog dojma.

Zahvaljujući ovim bitnim promjenama, 4.6-litreni V8 motor ovog konkretnog BMW M3 dostavlja čak 720 KS (537 kW) što je dostatno za ubrzanje od nule do 100 km/h za 3.7 sekundi i maksimalnu brzinu višu od 330 km/h.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.