Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Danas skica, sutra u Detroitu

Stiže nova Honda Civic

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U siječnju sljedeće godine održava se NAIAS 2011 (North American International Auto Show), na kojem ćemo između ostaloga moći vidjeti novi dizajnerski smjer sljedeće generacije Honde Civic.

Honda Motor Co. objavila je službenu skicu Civic koncepta koja prikazuje sportski i aerodinamičan profil vozila koje će biti izloženo na međunarodnom autosalonu u Detroitu u siječnju slijedeće godine.

Pročitajte i ovo Vožnja u suprotnom smjeru Što mu je bilo? VIDEO Snimka koja ledi krv u žilama: "Pogledajte kako je kamikaza zamalo izazvao sudar!" Slika nije dostupna Prelazak na ekologiju Detroit: Brze jurilice zamijenili električni automobili

Na prvi pogled mogli bismo reći da će kompaktni coupe preuzeti izgled sadašnjeg Civica, ali ovog puta uz malo agresivniji stav. Pored opakih zakošenih prednjih farova koji podsjećaju na Civic Type R model za europsko tržište na skici također možemo vidjeti i prednju masku koja je ovoga puta nešto većih proporcija za cjelokupno agresivniji i sportskiji izgled. Nisko uz tlo sjedi veliki usisnik za zrak, a oštre ukošene maglenke pobrinut će se da novi Hondin automobil ne upadne u zamku anonimnosti

Kao što je uvijek slučaj s dizajnerskim crtežima automobila, teško je odrediti što će od stvari koje vidimo na skici u konačnici ostati kada automobil krene u serijsku proizvodnju. Nije pretjerano realno očekivati da će serijski model doći s ovako velikim kotačima i širokim bokovima.

Ipak, kada govorimo o proizvodnim modelima, Honda je poznata po prikazivanju koncepata koji su gotovo identični pravim automobilima stoga nam preostaje pričekati Detroit Auto Show da vidimo kako će nova Honda Civic zaista izgledati.

John Mendel, izvršni direktor prodaje američkog ogranka Honde, bit će zadužen za službeno predstavljanje konceptnog vozila tijekom konferencije za tisak, koju će se moći pratiti uživo na internetu.

Nadamo se da će Honda ovog puta za model Type-R istalirati malo jači pogonski stroj. Njihov standardni motor za najjači model bio je 2.0 atmosferac sa 200 KS.

Za tržište Japana pa čak i Engleske mogli su se naručiti razni modeli poput RR, Si i Mugen koji su istiskivali do 240 KS što bi nekako bilo taman protiv konkurencije u obliku Focus ST-a, Golfa Gti ili Mazde 3 mps. Jedva čekamo novu Hondu Civic... ali i Civic sedan!!


 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene