Novi sportaš sa središnje postavljenim motorom biti će dostupan isključivo u crnoj boji. Monokromatski tretman primjenjen je na karoseriju, pomični krov i 19-inčne naplatke s Boxster Spydera. Uobičajeno kontrastni elementi na Boxster S modelu poput zaštitnih šipki, usisa za zrak, dvije ispušne cijevi kao i oznaka modela na poklopcu prtljažnika ovdje su također obojani u crno.
Pročitajte i ovo
Vozač teško ozlijeđen
Svjedokinja o nesreći na Cresu: "Prelazili su nas Porschei, njih 5-6. Išli su 200 na sat, mislili smo da je čovjek mrtav"
Nesreća u Mlinovima
VIDEO/FOTO Ajoj, kakav peh! Najskuplji auti stigli u Zagreb, jedan se sudario s Ford Fiestom
Vladavina crne boje proteže se i na interijer koji je dostupan isključivo u crnoj boji uz poneki detalj od aluminija i nehrđajućeg čelika da razbije monotoniju. Standardni SportDesign volan presvučen je u crnu kožu s tri para srebrnih krakova.
Instrumentna ploča također je potpuno crne boje kao i središnji greben koji se spušta do 6-stupanjskog ručnog mjenjača ili opcionalnog PDK (Porsche-Doppelkupplungsgetriebe) 7-stupanjskog mjenjača s dvije spojke. Umjesto uobičajene bijele boje, i mjerači brzine i okretaja također su crni.
Poput 911 Black Edition modela i novi Boxster S Black Edition dolazi s Porscheovim popularnim paketima dodatne opreme. Ovi inače opcionalni paketi sada su standardna oprema što zasigurno značajno utječe na cijenu. Crni eksterijer i interijer od sada će se moći naručiti i za druge Boxster modele kao 'Design' paket.
Drugi paket opreme, 'Convenience', uključuje Bi-Xenon zakretna prednja svjetla, zaštitu od vjetra, unutarnje i vanjske retrovizore s automatskim zatamnjivanjem, senzore za kišu i automatsku klimu.
Na kraju tu je 'Infotainment' paket opreme koji uključuje Porsche Communication Management (PCM) sustav s navigacijom kojima se upravlja preko ekrana na dodir, zatim BOSE® surround sustav i XM® satelitski radio plus XM NavTraffic®.
Black Edition posudio je šasiju od Boxster S modela koja je dorađena za još bolji balans i upravljivost. Lagane 19-inčne felge obučene su u 235/35 ZR 19 gume sprijeda i 265/35 ZR 19 gume straga što je novom modelu omogućilo vizualno još dinamičniji izgled od 18-inčnih felgi na standardnom Boxster S modelu.
Pod haubom se nalazi 3.4-litreni 6-cilindrični motor s direktnim ubrizgavanjem koji sjedi na prednjem dijelu stražnje osovine i proizvodi 320 KS što je nadogradnja od 10 KS u odnosu na standardni Boxster S model dok istovremeno nudi impresivno nisku potrošnju goriva za ovakav sportski automobil, a pogotovo u kombinaciji s PDK mjenjačem s dvije spojke.
Sa spomenutim PDK mjenjačem, Boxster S Black Edition ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 5.0 sekundi (5.2 sekunde sa manualnim mjenjačem) i postiže maksimalnu brzinu od 274 km/h uz prosječnu potrošnju goriva od 12 l/100km u gradskoj vožnji i 9 l/100km na otvorenoj cesti (s PDK mjenjačem prosječna potrošnja na otvorenoj cesti iznosi čak niskih 8 l/100km).
Opcionalni Sports Chrono paket dodatno skida par desetinki sekunde pri čemu Boxster S Black Edition sa spomenutim sportskim paketom ubrzava od o do 100 km/h za 4.8 sekundi što je dvije desetinke sekunde brže od standardnog Boxster S modela (sa Sport+ paketom), te dolazi s 'launch control' funkcijom te Sport i Sport Plus funkcijom za agresivnije promjene brzine.
Dodatne opcije automobila su: keramičke kočnice (Porsche Ceramic Composite Brake – PCCB), aktivni ovjes (Porsche Active Suspension Management – PASM) i adaptivna sportska sjedala s memorijom.
Porsche Boxster S Black Edition proizvoditi će se u limitiranoj seriji od 987 primjeraka. Ako se pitate zašto baš 987 primjeraka, odgovor je vrlo jednostavan. Druga generacija Boxstera predstavljena 2004. godine nosi tvorničku oznaku 987.
Za točne cijene i sve ostale informacije moramo još malo pričekati, vjerojatno do salona u Ženevi.