Honda Motor Co., točnije izvršni direktor japanskog automobilskog giganta, Takanobu Ito, otkrio je planove tvrtke za nastavak razvoja nasljednika Honde NSX, također poznate kao Acura NSX. 'Smatram našom dužnošću da ispunimo želje javnosti (za nasljednikom)', kaže Ito.
Pročitajte i ovo
Preko 600 KS
Honda NSX Type R stiže 2018?
Proizvodnja kreće krajem godine
Honda objavila dodatne informacije o novom NSX-u
Da se podsjetimo, ovaj projekt umirovljen je bez ikakvog oproštajnog govora nakon globalne ekonomske krize 2008. godine. U to vrijeme, projekt nove NSX-ice provodio se pod imenom HSV-010, a u Hondi su čak razvili verziju motora za japanski Super GT.
Honda NSX, koja je prvi put izašla s proizvodne trake davne 1990. godine, imala je ultralaku karoseriju izrađenu od aluminija i bila je poznata po nevjerojatnom 'držanju' u zavoju. S vremenom je postalo izuzetno teško proizvesti automobil u skladu s potražnjama za nižom potrošnjom goriva i stranim standardima emisije štetnih plinova te je u konačnici proizvodnja ukinuta 2005. Od tada je u razvoju trkaća verzija nazvana HSV-010.
Honda HSV-010 GT (kratica za: Honda Sports Velocity) je trkaći automobil sa središnje smještenim motorom na prednjoj osovini i stražnjim pogonom koji takve specifikacije ima zbog suglasnosti s pravilnikom Super GT serije.
V8 motor obujma 3.397 kubika proizvodi oko 500 KS. U listopadu 2009. godine Honda je službeno objavila da povlači NSX Super GT sa središnje postavljenim motorom iz Super GT Serije zbog novih pravila koja dopuštaju da automobili imaju isključivo prednje smješten motor i stražnji pogon.
Za sada još nema mnogo detalja novoj Hondi NSX ili kada bi se mogla pojaviti na tržištu, međutim postaje sve izglednije da ćemo uz Lexus LFA i Nissan GT-R na cesti moći vidjeti još jedan oživljeni japanski superautomobil.
Iako jedva čekamo da opet vidimo Hondinu beštiju u novom ruhu, ipak je prerano za predviđanja. Morati ćemo se strpjeti i vidjeti što će Honda napraviti u budućnosti.