Na britanskom Festivalu brzine u Goodwoodu, Ford je predstavio osvježenu izvedbu modela ST, koja će od sada biti dostupna i u dieselskoj izvedbi.
Pročitajte i ovo
Premijera 3. veljače
[VIDEO] Ford najavio novi Focus RS
Mali crossover budućnosti
Ford Vertrek koncept
Osvježeni ST i dalje ostaje lako prepoznatljivi član svoje modelne obitelji, a o prethodne izvedbe ga razlikuju redizajnirani branici, novi poklopac motora i uža linija svjetala. Također, tu su i nova svjetla za maglu te novi 18-colni lakometalni naplaci. Unutrašnjost je također prošle kroz pojedine manje izmjene poput dorađenog obruča upravljača, redizajniranog središnjeg dijela prednje armature, manjih promjena prekidača sustava ventilacije i sl.
Također, osvježeni Focus ST će se moći pohvaliti dorađenim ovjesom s novim prednjim oprugama i sportskije, odnosno tvrđe podešenim amortizerima. Nadalje, unaprijeđen je upravljački sustav te sustav nadzora raspodjele momenta, a novost čini i tzv. Electronic Transitional Stability function, odnosno sustav koji "intervenira kako bi se zadržala ili postigla optimalna preciznost i kontrola putanje vozila kod brzih promjena smjera kretanja pri višim brzinama".
Sve bi to, tvrde u Fordu, trebalo samo dodatno učvrstiti Focusov renome istinskog performance hatchbacka s vrhunskim pedigreom. Naime, sve dorade, ovjesa, upravljača, elektroničkih sustava nadzora i sl, će omogućiti veću odzivnost, preciznost i vrhunski doživljaj za upravljačem ovog automobila, bez obzira na izbor motora. Naime, kupcima će biti dostupna dva pogonska stroja.
Pri je 2,0-litreni EcoBoost 4-cilindrični benzinski turbo snage od 183 kW (249 KS) te najvećeg okretnog momenta od 360 Nm. To omogućuje ovom hathbacku da ubrza do 100 km/h za 6,5 sekundi te dostigne najveću brzinu od 247 km/h. Zahvaljujući novom sustavu Start & Stop, prosječna potrošnja će se kretati oko 6,8 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 158 g/km.
Drugi dostupni motor je novi 2,0-litreni TDCi, odnosno 4-cilindrični turbodiesel koji će razvijati snagu od 136 kW (185 KS) te najveći okretni moment od 400 Nm. To omogućava da Focus ST ubrza do 100 km/h za 8,1 sekundu i dostigne najveću brzinu od 217 km/h. Prosječna će se potrošnja kretati oko 4,4 l/100 km, a emisija CO2 oko 114 g/km.
Osvježeni Ford Focus ST će kupcima na europskim tržištima postati dostupan za narudžbe ove jeseni, dok se prve isporuke očekuju početkom sljedeće godine. Više pročitajte na autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook