Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Crossover izdanje

Fiat u Parizu predstavio 500X

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Fiat je u Parizu predstavio šestu karoserijsku izvedbu modela 500, a ovaj je put riječ o malom crossoveru pod nazivom 500X.

Talijanski je proizvođač na pariškom auto salonu predstavio još jednog novog člana obitelji modela 500. Ovaj put je riječ o crossoveru pod nazivom 500X čija će prodaja započeti najkasnije početkom iduće godine.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Napokon! Objavljena prva fotografija Fiata 500X Slika nije dostupna Nastavak uspješne priče Fiat najavio model 500X

Podsjetimo, 500X je šest član svoje modelne obitelji, a prethodili su mu 500, 500C, 500L, 500L Trekking i 500 L Living koji su prema fiatovim službenim navodima "međusobno vrlo različiti automobili kada je riječ o njihovoj namjeni i karakteru, no svi dijele zajedničke korijene - legendarni Fiat 500."

Fiat 500X je tehnički blizanac jeepovog modela Renegade te će se zajedno s njim proizvoditi u fiatovim pogonima u Melfiju, u Italiji, a u konačnici će, u dvije izvedbe - gradskoj i "terenskoj", biti dostupan na stotinjak svjetskih tržišta.

500X je dugačak 4,25 m (terenska izvedba je 20 mm duža), širok 1.8 m i visok 1.6 m, dok mu obujam prtljažnika iznosi 330 l. Interijer je gotovo pa preuzet iz ranijih izvedbi modela 500, a zajedno s raznim opreme i kvalitetom izrade te vanjštinom automobila bi trebao opravdati cijenu i svrstavanje ovog automobila u premium segment.

Motorizaciju će isprva činiti 1.4 Turbo MultiAir II snage 104 kW, odnosno 140 KS uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te pogonom na prednje kotače te dva dieselska MultiJet II motora obujma 1.6 i 2.0 litre snage 90 kW, odnosno 104 kW, tj. 120 i 140 KS. Prvi će dolaziti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače, a drugi će biti uparen s novim 9-stupanjskim automatskim mjenjačem te pogonom na sva četiri kotača.

Ponuda će kasnije biti proširena 1.6 E-torQ motorom snage 82 kW (110 KS) s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem te pogonom na prednje kotače, kao i 1.4 Turbo MultiAir II pogonskim strojem snage 127 kW, odnosno 170 KS uparenim s novim 9-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača. Vrh ponude će činiti izvedba s 2,4-litrenim Tigershark motorom snage 137 kW, odnosno 184 KS, koji će također dolaziti s 9-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača.

Na kraju tu su i dva dieselska motora 1.3 MultiJet II snage 70 kW (95 KS) i 2.0 MultiJet II snage 104 kW (140 KS) koji će biti upareni s 5 i 6-stupanjskim ručnim mjenjačima i pogonom na sva četiri kotača.

"Terenska" će verzija biti opremljena sustavom Drive Modd Selector koji će prilagođavati rad motora, kočnica, upravljača i prijenosa omogućavajući izbor između tri načina "ponašanja" automobila ovisno o stilu vožnje i uvjetima na cesti: Auto, Sport i All weather.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene