Fiat je u Parizu predstavio šestu karoserijsku izvedbu modela 500, a ovaj je put riječ o malom crossoveru pod nazivom 500X.


Talijanski je proizvođač na pariškom auto salonu predstavio još jednog novog člana obitelji modela 500. Ovaj put je riječ o crossoveru pod nazivom 500X čija će prodaja započeti najkasnije početkom iduće godine.

Vezani članci Slika nije dostupna Objavljena prva fotografija Fiata 500X Slika nije dostupna Fiat najavio model 500X

Podsjetimo, 500X je šest član svoje modelne obitelji, a prethodili su mu 500, 500C, 500L, 500L Trekking i 500 L Living koji su prema fiatovim službenim navodima "međusobno vrlo različiti automobili kada je riječ o njihovoj namjeni i karakteru, no svi dijele zajedničke korijene - legendarni Fiat 500."

Fiat 500X je tehnički blizanac jeepovog modela Renegade te će se zajedno s njim proizvoditi u fiatovim pogonima u Melfiju, u Italiji, a u konačnici će, u dvije izvedbe - gradskoj i "terenskoj", biti dostupan na stotinjak svjetskih tržišta.

500X je dugačak 4,25 m (terenska izvedba je 20 mm duža), širok 1.8 m i visok 1.6 m, dok mu obujam prtljažnika iznosi 330 l. Interijer je gotovo pa preuzet iz ranijih izvedbi modela 500, a zajedno s raznim opreme i kvalitetom izrade te vanjštinom automobila bi trebao opravdati cijenu i svrstavanje ovog automobila u premium segment.

Motorizaciju će isprva činiti 1.4 Turbo MultiAir II snage 104 kW, odnosno 140 KS uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te pogonom na prednje kotače te dva dieselska MultiJet II motora obujma 1.6 i 2.0 litre snage 90 kW, odnosno 104 kW, tj. 120 i 140 KS. Prvi će dolaziti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače, a drugi će biti uparen s novim 9-stupanjskim automatskim mjenjačem te pogonom na sva četiri kotača.

Ponuda će kasnije biti proširena 1.6 E-torQ motorom snage 82 kW (110 KS) s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem te pogonom na prednje kotače, kao i 1.4 Turbo MultiAir II pogonskim strojem snage 127 kW, odnosno 170 KS uparenim s novim 9-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača. Vrh ponude će činiti izvedba s 2,4-litrenim Tigershark motorom snage 137 kW, odnosno 184 KS, koji će također dolaziti s 9-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača.

Na kraju tu su i dva dieselska motora 1.3 MultiJet II snage 70 kW (95 KS) i 2.0 MultiJet II snage 104 kW (140 KS) koji će biti upareni s 5 i 6-stupanjskim ručnim mjenjačima i pogonom na sva četiri kotača.

"Terenska" će verzija biti opremljena sustavom Drive Modd Selector koji će prilagođavati rad motora, kočnica, upravljača i prijenosa omogućavajući izbor između tri načina "ponašanja" automobila ovisno o stilu vožnje i uvjetima na cesti: Auto, Sport i All weather.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.