DS linija bi se na europskim tržištima od početka iduće godine trebala izdvojiti u samostalan premium brand, a nedugo zatim će ponuda biti udvostručena.


Šef citroenovog uskoro samostalnog premium branda DS je potvrdio kako bi se u skoroj budućnosti na tržištu trebala naći tri nova DS modela što će ponudu proširiti na šest vozila. Naime, Yves Bonnefont je izjavio kako će se najveća pozornost posvetiti većim limuzinama i SUV-ovima koji će prvenstveno ciljati na brzo rastuće kinesko tržište.

Konkretnije, Bonnefont je potvrdio kako već postoji strategija rasta DS linije koja će dovesti do spomenutog udvostručenja ponude. Trenutno u Europi DS nudi DS3, DS4 i DS5, a u Kini su dostupni modeli DS5, DS5 LS i DS6, a uskoro bi se jednima i drugima trebala pridružiti još tri "globalna modela".

Kako smo već rekli naglasak će biti na većim i skupljim modelima, a kada se ponuda "stabilizira" mogu se očekivati i high-performance izvedbe iako će naglasak i dalje biti prvenstveno na dizajnu i luksuzu, a ne na tehničkim karakteristika i performansama o kojima Bonnefont nije htio detaljnije pričati.

Bonnefont je također dodao kako će se uskoro na raznim tržištima pojaviti i zasebni DS prodajni saloni, dok će na pojedinim lokacijama DS modeli i dalje biti prodavani unutar citroenove prodajne mreže. Na kraju recimo kako iz istog izvora stiže o vijest o namjeri širenja dostupnosti DS linije na američka tržišta. Naime, PSA namjerava do 2017. na američka tržišta vratiti Peugeot (povučen 1991.), a do 2020. bi trebao stići i DS što bi ga učinilo "globalnim premium brandom".

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.