Ovog vikenda hrvatski proizvođač supersportskog automobila, Rimac Automobili, predstavio je svoj Concept One na prestižnom okupljanju u talijanskoj VIlli d'Este.


Veličanstven park oko Grand Hotela Villa d’Este i Villa Erba u mjestu Cernobbio na jezeru Como još jednom je bio transformiran u jedinstven izložbeni prostor za najljepše automobile i motocikle iz davnih dana bokom uz bok s najraskošnijim konceptnim vozilima današnjice.

Najbolji i najljepši primjerci automobilističkog svijeta kao i rariteti, povijesni i moderni, borili su se za naklonost vijeća sudaca i publike. U kategoriji konceptnih automobila i prototipova sudjelovalo je sedam jedinstvenih i ekskluzivnih automobila a uz njih i Rimac Concept One. Redom to su bili Pininfarina Cambiano, Alfa Romeo 4C, Bertone Jaguar B99, Rinspeed Dock+Go, Ford EVOS Concept, Italdesign Giugiaro Brivido i Lexus LF-LC.

Concorso d'Eleganza prvi je puta održan na toj istoj lokaciji davne 1929. godine a ovaj prestižni događaj u Villi d'Este danas se smatra jednim od najtradicionalnijih i najprestižnijih događaja na svijetu koji slavi ljudsku kreativnost, inovativnost i osjećaj za ljepotu.

Okružen ovim izvanrednim i prekrasnim automobilima, Rimac Concept One ističe se u masi svojom potpuno funkcionalnom pogonskom tehnologijom i činjenicom da 2014. godine kreće u proizvodnju. Concept One nema samo visoku estetsku vrijednost koju karakterizira dojam luksuza i stila već se pod karbonskom ljušturom krije i prava tiha zvijer.

Da podsjetimo, četiri električna motora s ukupno 1088 KS snage pružaju nezaboravno iskustvo vožnje pravog superautomobila. Rimac Concept One tako postiže ubrzanje od mrtve točke do 100 km/h za tek 2.8 sekundi i nastavlja ubrzavati do ograničene maksimalne brzine od 305 km/h. Pri tome, 92kWh energije koliko iznosi kapacitet baterija dovoljno je za autonomiju od maksimalno 600 km.

Rimac Automobili osmislio je i vlastiti All Wheel Torque Vectoring System (R-AWTV) koji kontrolira rad svakog od četiri elektromotora i kotača neovisno jedan od drugoga za optimalnu voznu dinamiku. Spomenuti R-AWTV sustav omogućava vozaču da prilagodi ponašanje automobila svojim željama i potrebama ovisno o vještinama i samopouzdanju samog vozača pri čemu R-AWTV može biti podešen za agresivnu vožnju uz orijentaciju ka nad-upravljanju ili za sigurnu i neutralnu vožnju.

Čak i kad Concept One krene u proizvodnju, Rimac Automobili planira svaki pojedini primjerak izrađivati ručno pri čemu će svaki primjerak biti poseban i jedinstven. Proizvodnja će biti ograničena na 88 jedinica s tempom proizvodnje od 10 do 15 automobila godišnje. Svaki Concept One biti će prilagođen željama kupaca koji će neovisno o izboru boja ili tkanina dobiti pravo remek-djelo.

Kako je bilo na prestižnom okupljanju pogledajte u našoj foto galeriji kao i u dva video priloga!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.